« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی؛
به همت واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ورکشاپ یک روزه طراحی پوستر با عنوان سفیران شهید در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ورکشاپ طراحی پوستر سفیران شهید با محوریت حمله وحشیانه رژیم صهیونسیتی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

شریفی ادامه داد: در این ورکشاپ یک روزه طراحان گرافیک حوزه هنری استان به تمامی ابعاد مختلف هنری این اتفاق توجه کرده و تلاش داشتند تا با نشانه ها و آلمان های دیداری و گرافیکی ابعاد مختلف این جنایت را به تصویر بکشند.

بر پایه این گزارش در این ورکشاپ تعداد ده تن از طراحان گرافیک حوزه هنری استان شرکت داشتند و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی آثار تولید شده در معرض دید عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه برگزار می‌شود.

برگزاری ورکشاپ یک روزه پوستر « سفیران شهید» در یاسوجبرگزاری ورکشاپ یک روزه پوستر « سفیران شهید» در یاسوجبرگزاری ورکشاپ یک روزه پوستر « سفیران شهید» در یاسوجبرگزاری ورکشاپ یک روزه پوستر « سفیران شهید» در یاسوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: