« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
حادثه؛
سرپرست اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی کارشناسان این مرکز به ۳تصادف با ۱۹ مصدوم در ۱۹ فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرپرست اورژانس۱۱۵ استان افزود: در تصادف اول ساعت ۱۲:۵۴ براثر تصادف سمند و کامیون در جاده اصفهان قبل از زندان مرکزی نرسیده به کلانتری۱۳ پنج نفر مصدوم شدند، کارشناسان اورژانس۱۱۵ با اعزام به این ماموریت پس از انجام اقدامات اولیه ۵ مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج انتقال دادند.

۱۹ مصدوم در ۳حادثه رانندگی در بویراحمد

نیکویی نژاد خاطر نشان کرد: در حادثه دوم ساعت ۱۷:۵۵ برخورد خودروی پراید و پژو پارس در منطقه دلی بجک علیا ۶ نفر را مصدوم کرد. در این ماموریت کارشناسان اورژانس۱۱۵ پس از اقدامات اولیه تمامی مصدومان را به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج انتقال دادند.

سرپرست اورژانس۱۱۵ استان ادامه داد: در تصادف سوم که ساعت ۱۸:۲۴ به وقوع پیوست ۸ نفر به دنبال تصادف دو دستگاه پژو با یکدیگر در جاده اصفهان پل مهریان مصدوم شدند. کارشناسان اورژانس۱۱۵ با اعزام به این عملیات ۸ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج انتقال دادند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: در این ۳ماموریت ۱۶ کارشناس فوریت پزشکی از اورژانس ۱۱۵ از ۸ پایگاه اورژانس با بکارگیری ۸ دستگاه آمبولانس و با همکاری عوامل هلال احمر و آتش نشانی به مردمِ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در روز ۱۹ فروردین ۳۶ حادثه ترافیکی در سطح استان ۵۳ مصدوم برجای گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: