« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵
آوای رودکوف؛
طرح ملی زندگی با آیه‌ها یا مسطورا با شعار سطر به سطر با آیه‌ها همزمان با اذان مغرب ۱۹ فروردین با حضور مسئولین شهرستان چرام، روحانیون، حافظان و قاریان شهرستانی و دانش‌آموزان محفل انس با قرآن و نماز با چاشنی افطاری و به میزبانی مجتمع آموزشی غیردولتی دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر چرام برگزار شد.

مجتمع غیردولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) شهر چرام پیشگام در اجرای طرح ملی زندگی با آیه ها + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از چرام، در راستای اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها یا مسطورا با شعار سطر به سطر با آیه‌ها همزمان با اذان مغرب ۱۹ فروردین با حضور مسئولین شهرستان چرام، روحانیون، حافظان و قاریان شهرستانی و دانش‌آموزان محفل انس با قرآن و نماز با چاشنی افطاری و به میزبانی مجتمع آموزشی غیردولتی دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر چرام برگزار شد.

موسس مجتمع آموزشی غیردولتی دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به طرح ملی زندگی با آیه‌ها، اظهار کرد: طرح ملی زندگی با آیه‌ها با هدف ترویج گفتمان زندگی با آیه‌ها و در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان سازی، تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشرهای مردم و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا به صورت حرکتی فراگیر با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها اجرا می‌شود.

فرحناز کشاورز افزود: رقابت در طرح ملی زندگی با آیه‌ها در واقع بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن است و نخستین مرحله این طرح که برگرفته از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن مقام معظم رهبری است در ماه مبارک رمضان امسال اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ملی مسطورا در شب ۱۹ فروردین مصادف با ۲۷ ماه رمضان در شهر چرام و میزبانی مجتمع آموزشی غیردولتی دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) و دبستان بتول و متوسطه اول فاطمه زهرا(س) و برپایی سفره افطار و پذیرایی از ۲۵۰ نفر برگزار شد.

موسس مجتمع آموزشی غیردولتی دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: در سال جاری تعداد ۵۰ آیه جهت حفظ، درک و قرائت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که در ماه رمضان بر روی ۳۰ آیه تمرکز می‌کنیم و محتوا و متن کار در این طرح ملی بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است.

کشاورز خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای تبیین این اندیشه مبلغان بسیار خوبی باشیم و این فرازهای قرآنی در بین همه اقشار جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان همچون ضرب‌المثل تبدیل به گفتمان شوند.

در پایان این ویژه برنامه قرآنی با طرح سؤالات قرآنی توسط مسئولین و اساتید به تعدادی از دانش‌آموزان جوایزی اهدا شد.

مجتمع غیردولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) شهر چرام پیشگام در اجرای طرح ملی زندگی با آیه ها + تصاویرمجتمع غیردولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) شهر چرام پیشگام در اجرای طرح ملی زندگی با آیه ها + تصاویرمجتمع غیردولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) شهر چرام پیشگام در اجرای طرح ملی زندگی با آیه ها + تصاویرمجتمع غیردولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) شهر چرام پیشگام در اجرای طرح ملی زندگی با آیه ها + تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: