« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
در خطبه های نماز جمعه یاسوج عنوان شد:
امام جمعه یاسوج گفت: حماسه راهپیمایی امروز نشانه بیداری و بصیرت مردم و بهترین پشتوانه برای تقویت محور مقامت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،آیت اله حسینی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به عنوان حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین گفت: همه کشور‌های اروپایی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت کردند و حتی در جنایت جدید این رژیم منحوس و حمله به کنسولگری ایران محکوم نکردند، البته ایران پاسخ کوبنده و دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد.

انتقاد آیت الله حسینی از روند ساخت و ساز مسکن در استان

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر اقدامی انجام بدهد شکست خواهد خورد افزود: اسرائیل امروز در شرایط سختی به سر می‌برد و ۷ سفارت خانه خود را تعطیل کرده و مردمان این کشور به فروشگاه‌ها هجوم آورده اند و البته باید این ترس در وجودشان است.

نماینده ولی فقیه در استان به روز ۱۸ فروردین روز سلامتی اشاره کرد و گفت: همه باید برای سلامت خود اهمیت قائل شوند و بررسی سلامت خود را با انجام آزمایش‌های مورد نیاز مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن در هفته پیش رو گفت: اقدامات خوبی در سطح روستا‌ها انجام شده و باید به فکر مسکن باشیم.

وی با انتقاد از اینکه وضعیت ساخت مسکن در شهر یاسوج با مشکلاتی مواجه است افزود: قرار بود ۱۰ هزار مسکن در استان ساخته شود، اما با وجود حضور وزیر و معاون مسکن، اما تاکنون اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

آیت الله حسینی همچنین به حادثه تلخ سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه شماری از جان برکفان نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که نیاز است عاملان این حادثه تروریستی شناسایی و مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص میزان زکات فطریه هم گفت: فطریه هر نفر برای مصرف گندم ۶۰ هزار تومان و یا سه کیلو گندم و فطریه هر نفر بر اساس مصرف برنج ۱۸۰ هزار تومان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: