« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
همزمان با روز جهانی قدس میز خدمت با حضور مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی (ره )یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،همزمان با روز جهانی قدس میز خدمت با حضور مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی (ره )یاسوج برگزار شد.

علیرضا نیکروز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با هدف خدمت رسانی به نمازگزاران و مردم خداجوی کهگیلویه و بویراحمد امروز در میز خدمت حاضر شد و به سوالات و دغدغه های مردم پاسخ داد.

نیکروز در حاشیه این میز خدمت به خبرنگار ما گفت:روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک کش صهیونیستی است. جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام؛ باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قرارداد‌های بین‌المللی پایبند نیست.

وی اظهار داشت :اما به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین؛ امروزه جبهه مقاومت با اقتدار به پیش می‌رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

وی افزود:امروز باردیگر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پابه پای مردم ایران اسلامی و آزادمردان جهان اسلام در صحنه حاضر شدن و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس امریکا و اسرئیل غاصب اعلام می دارند و به همه ی جهانیان اعلام می داریم که ؛ امریکا  اسرائیل وای اگر امامم رهبرم خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش نتواند که جوابم دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: