« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
طوفان رمضان ؛
اقشار مختلف مردم روزه دار لنده در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و غزه تجدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با حرکت آگاهانه ملت های مسلمان و آزاده سراسر جهان، مردم ولایت مدار شهرستان لنده پیش از ظهر جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر آفریدند و با مشت های گره کرده، انزجار خود را از ددمنشی های رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواستار اتحاد بیش از پیش ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف از دست اسرائیل غاصب شدند.

مردم همیشه در صحنه لنده قبل از ساعت اعلام شده برای حضور در راهپیمایی، دسته دسته از مسیرهای تعیین شده، خود را به محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لنده رساندند تا در کنار یکدیگر شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» را سر دهند.

مردم روزه دار لنده در انتهای مسیر این راهپیمایی، فریاد «زنده باد فلسطین» سر دادند و از نسل کشی صهیونیست ها ابراز انزجار کردند.

خبرنگار:بهروز عادل فر

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: