« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
سیاسی؛
راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور پرشور و حماسی اهالی روستای «ده بر آفتاب» از توابع شهرستان بویراحمد همزمان با سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور پرشور و حماسی اهالی روستای «ده بر آفتاب» از توابع شهرستان بویراحمد همزمان با سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

مردم این روستا با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه و تنفر و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... شعار‌هایی هستند که مردم سنجر سر می‌دهند و خواستار خروج نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی از فلسطین و پایان اقدامات وحشیانه در این سرزمین اشغالی هستند.

روستای ده‌برآفتاب یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویراحمد از استان کهکیلویه و بویراحمد می‌باشد که در ۱۵ کیلومتری شمال غربی یاسوج و در سر راه جاده یاسوج به سی سخت قرار دارد. از طرف شرق به روستای گنجه ای و از طرف غرب به روستاهای امیرآباد و تله گاه محدود می‌شود و شهر سی سخت در قسمت شمال غربی روستا واقع گردیده. سراسر مرز شمالی روستا را رشته کوه زاگرس تشکیل می‌دهد. در جنوب شرقی روستا، روستای سه ریز و درجنوب آن روستاهای فیروزآباد و راه مالی واقع شده اند.

خبرنگار:مهرشاد سلطانی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
0
0
می نوشتی ۳۲ شهید داره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: