« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع تصادفات و سقوط خودروها از روی پل در تنگ پیرزال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جاده «یاسوج به چرام» یک جاده فرعی است و پل‌های محدوده تنگ پیرزال قدیمی هستند.توضیحات مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادفات و سقوط خودروها در «تنگ پیرزال»

وی با بیان اینکه این جاده فرعی محدودیت سرعت دارد، افزود: از دی ماه سال قبل تاکنون این گاردریل سه بار به دنبال تصادفات تخریب شد و مجددا نصب شد و آخرین بار در اسفند ماه یک پژو ۴۰۵ مشکی پس از برخورد با گاردریل به پایین پل سقوط کرد، شدت برخورد این خودرو طوری بود که بتن پل را نیز کَند و تخریب کرد.

پیمانجو اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه دوشنبه شب ۱۳ فروردین ماه در تنگ پیرزال یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با گاردریل پل به دره سقوط کرد که در این تصادف یک کشته و چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعلا برای کوتاه مدت گاردریل نصب نمی کنیم بلکه مانع بتنی ۶۰ سانتیمتری ایجاد خواهیم کرد. البته رانندگان با توجه به محدودیت سرعت در این محدوده باید با سرعت مطمئنه و نه سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

پیمانجو در رابطه با راهکار این مشکلات و حوادث رانندگی تاکید کرد: قبل از عید نوروز ۱۴۰۳ رایزنی و مکاتباتی با سازمان راهداری برای اختصاص اعتبار ویژه جهت تعمیر، اصلاح و بازسازی جاده و تعریض پل‌های محدوده تنگ پیرزال داشته ایم.

وی ادامه عنوان کرد: این محدوده تنگ پیرزال در حوزه استحفاظی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام است البته بیشتر در حوزه شهرستان چرام است.

دوشنبه شب سیزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ یک مورد تصادف سقوط خودرو به دره از روی پل در محدوده تنگ پیرزال اتفاق افتاد که به دنبال آن یک تن کشته و چهار نفر مصدوم شدند. این چندمین مورد تصادف به این شکل بوده که در این محدوده رخ داده است.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: