« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه، در روز‌های تعطیل نوروزی، بهسازی، مَرِمَت و زیباسازی ۱۰۰ مدرسه در نقاطِ مختلف استان انجام شد و بقیه مدارس استان در تعطیلات تابستان امسال انجام می‌شود گفت: رنگ آمیزی، نقاشی، خطاطی، مرمت، تعمیرِ میز و صندلی‌ها و جوشکاری و درختکاری در فضای مدرسه، از جمله اقدامات است که به همت جهادگران انجام شد.

مرمت ۱۰۰ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

جمالی با بیان اینکه، اداره کل آموزش و پرورش استان در توافق با گرو‌های جهادی رفع مشکلات آموزشی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم را در تعطیلات نوروز و تابستان امسال در دستور کار قرار داه است افزود: ۲۰۰ دانش آموز و بسیجی دختر و پسر در قالب اردو‌های جهادی اقدام به بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت مدارس مناطق کم برخوردار، رنگ آمیزی و نقاشی مدارس روستاها، آموزش امداد رسانی و اطفاء حریق، لوله کشی، برق کشی، جوشکاری، بتن ریزی، قالب بندی و شیب بندی در برخی کار‌ها از مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بهسازی، مَرِمَت و زیبا سازی این مدارس با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انجام شد.

فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیانور یاسوج، با اشاره به اینکه، بسیج دانشجویی، در دو گروه خواهران و برادران در قالب چندین طرح مختلف تاکنون ۱۰۰ نفر روز نیرو‌های آموزش دیده را برای بهینه سازی فضا‌های آموزشی به کار گرفته است گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ دانشجو دختر و پسر در اردو‌های جهادی طرح شاداب سازی مدارس فعالیت می‌کنند.

رستمی با بیان اینکه، در تعطیلات عید نوروز و تابستان، دانشجویان مدارس استان را برای سال تحصیلی آینده آماده می‌کنند افزود: حرفه آموزی، افزایش روحیه مسئولیت پذیری و غنی سازی اوقات فراغتِ دانش آموزان از اهداف فعالیت‌های جهادی در شهرستان‌های مختلف است.

وی گفت: رنگ آمیزی، تعویض میز‌های فرسوده، تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و روشنایی مدارس از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این طرح است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: