« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
فرماندار دنا با صدور پیامی به مناسبت ایام شهادت حضرت علی علیه‌السلام و لیالی قدر بر لزوم بهره‌گیری از معنویت شب‌های قدر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار دنا با صدور پیامی به مناسبت ایام شهادت حضرت علی علیه‌السلام و لیالی قدر بر لزوم بهره‌گیری از معنویت شب‌های قدر تاکید کرد.

پیام تسلیت فرماندار دنا به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع)

متن پیام پارسا شعبانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین اسدالله الغالب علی بن ابی طالب و اولادهم معصومین علیهم السلام

بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگمردی است که الگویی کامل از حق طلبی و مظهر بی بدیلی از عدالت برای تمام بشریت در طول تاریخ است.تحقق عدالت در تمامی ابعاد از برترین ویژگی های امیرمومنان است که جامعه اسلامی در دوران خلافت نخستین امام شیعیان از آن بهره مند شد و به یقین شیوه حکومت داری او الگویی کامل و ابدی برای جامعه بشری است.

براستی، شهادت آن امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتش بدون هیچ دلبستگی به دنیا، پاسدار اخلاق، حرمت، فتوت و کرامت انسانی بود و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت به شهادت رسید.

و اینک در این شب های پر برکت قدر، با یاد آن بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می ایستیم تا بلکه جان هایمان تطهیر شود.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز فرارسیدن ایام حزن انگیز شهادت حضرت امام علی (ع) را به مردم مومن و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم شریف شهرستان دنا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال در این ساعات سرشار از نور که درهای رحمت بر روی بندگان گشوده شده بهره گيري از فيوضات ليالي پربركت قدر و بهترين تقدير را براي همگان مسألت مي نمايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: