« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

پایگاه خبری آوای رودکوف: در آستانه فرا رسیدن بیست ویکم رمضان 1437هجری قمری، سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع)و در دومین شب از شب های قدر،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی،سالروز شهادت آن امام همام را به عموم مردم روزه دار میهن و شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفته و برای مومنین خداجوی ، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و قبولی عبادات در شبهای عزیز قدر را نمود.

پیام تسلیت  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،"علی محمد روستا" در این پیام آورده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
مستحضرید که رمضان فرصت زرین خودسازی و شب قدر نقطه اوج عبودیت است که انسان در طلب رحمت حق پس از چند روز دست کشیدن از خورد و طعام، چشم از خواب و منام نیز می بندد تا سر سحر را به گوش جان نیوشیده و در طلب فلاح بکوشد که سلامت و سعادت، تقدیر وی شود.

بی شک دعا و بکاء که سلاح مومن است و صلاح او را رقم میزند و انابه و توبه، که اصلاح انسان را در پی دارد، در شب قدر تنها آورده مقبول به درگاه نور ازلی و لم یزلی است که قرین با نوای بک یا الله و به شفاعت ذوات مقدسه و منوره حضرات معصومین(علیهم افضل صلوات المصلین) انسان را از سقوط می رهاند و به ارتفاع عزت میرساند.

از این رو، قدر را باید قدر دانست.

اینجانب با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای تمامی شیعیان بویژه مردم متدین استان کهگیلویه و براحمد  از خداوند منان مسئلت می نماییم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: