« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
این دانشگاه با عرق جبین کشاورزان و کارگران و مردم محروم و مستضعف راه افتاده است، به همین خاطر انتظار این نیست که فتنه و فتنه‌گری در این دانشگاه وجود داشته باشد

 

آوای دنا:حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با انتقاد از دعوت از محمدرضا خاتمی برای سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، گفت: ما بارها چه از تریبون مجلس و چه از جاهای دیگر تذکر داده‌ایم که این دانشگاه با عرق جبین کشاورزان و کارگران و مردم محروم و مستضعف راه افتاده است، به همین خاطر انتظار این نیست که فتنه و فتنه‌گری در این دانشگاه وجود داشته باشد.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مردم از هر طبقه و قشری شهریه بچه‌های خود را با وجود همه مشکلات قرض گرفته و در حساب این دانشگاه می‌ریزند تا بسا با همه این مشکلات فرزندانشان به تحصیل ادامه دهند، حال رواج فتنه‌گری در این دانشگاه چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه یادگار امام بوده که اکنون ملک شخصی برخی آقایان شده و میراث‌خواران انقلاب به این هم بسنده نکرده‌اند و هر روز شاهد حرف و حدیث‌هایی از درون این دانشگاه هستیم که آخرین آن هم دعوت از فتنه‌گران برای به اصطلاح سخنرانی در این دانشگاه است.

وی گفت: اگر دانشگاه آزاد ملک خداست پس باید در اختیار نظام جمهوری اسلامی باشد نه این که از فتنه‌گران برای حضور در این دانشگاه دعوت شود.

بزرگواری ادامه داد: حمایت از فتنه‌گران در ملک خدا به هیچ وجه قابل تحمل نیست که لازم است فکری به حال آن شود.

این نماینده مردم در مجلس در همین خصوص به دعوت از محمدرضا خاتمی برای حضور در دانشگاه آزاد یاسوج برای سخنرانی اشاره کرد و گفت: اگر سخنرانی یک فرد در دانشگاه برای تضارب افکار و آرا باشد با آن مخالف نیستیم تا آن‌جا که یک نامسلمان هم می‌تواند برای بیان افکار خود در دانشگاه حضور پیدا کند.

بزرگواری ادامه داد: اما این که در دانشگاه آزاد اسلامی یا همان ملک خدا عده‌ای فتنه‌گر برای ایجاد فتنه‌ای دیگر و زمینه‌سازی فتنه برنامه‌ریزی کرده باشند نه برای ما و نه برای هیچ کس دیگری قابل تحمل نیست.

وی گفت: این‌ها در فتنه 88 دخالت داشته‌اند و می‌خواهند با حضور در دانشگاه‌ها خود را دوباره بازسازی کنند و آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: