« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه خبر داد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاج «اکبر ابراهیمی» شهروند نیکوکار ۱۴ مدرسه در این استان احداث و آماده افتتاح در مهر ماه امسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید رضا حسینی نیک افزود: این خیر هزینه ۵۰ میلیارد ریالی ساخت ۱۳ آموزشگاه یک کلاسی و یک مدرسه ۲ کلاسه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرد.

احداث ۱۴ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد توسط یک شهروند نیکوکار

وی بیان کرد: این مدارس در مناطقی مانند شهرک صنعتی دشت روم،پازنان دشت روم،موشمی زیلایی ( کوشک علیا)،پشت کوه جلیل،شهرک علوی پاتاوه،اسلام آباد چاهن زیلایی،تلخ زار،سرتل و پشت برم زیلایی،تلخ آب چرام،انجیر گچ بلند بهمئی و سلطان آباد باشت احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت:۳۷۳ کلاس درس در قالب ۱۲۰ آموزشگاه در مناطق مختلف استان همزمان با مهر ماه امسال بهره برداری می شود.

حسینی نیک افزود: از این تعداد ۱۲۳ کلاس درس به صورت جایگرین با کانکس و ۲۵۰ کلاس دیگر در قالب تخریب و بازسازی یا ساخت مدارس جدید در کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری می شود.

وی تاکید کرد: این طرح ها در قالب مدارس یک تا ۱۰ کلاسه در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

حسینی نیک بیان کرد: مدرسه های در برنامه افتتاح مهر ماه امسال در استان با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مالی مختلف چون محرومیت زدایی،نفت،کمک های خیران و بودجه استانی و بنیاد برکت احداث شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: