« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در آیین تجلیل از خبرنگاران خبر داد:
این مراسم با شکوه از صبح روز اربعین جلوی سپاه ناحیه لنده آغاز و در حرم مطهر امام زاده عماد الدین ولی در روستای مونه پایان می یابد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان لنده ضمن تبريك 17 مرداد ماه روز خبرنگار از خبرنگاران به عنوان سفيران و پرچمداران عرصه اطلاع‌رساني ياد كرد و اظهار داشت:خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم پيام‌رساني در معماري فرهنگي جامعه و ارايه اطلاعات صحيح مي‌باشند و تجليل از خبرنگار تجليل از ارش‌ها است و براي پيشرفت فرهنگي و اهميت اين جبهه بايد جايگاه خبرنگار را دريابيم.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اضافه كرد: خبرنگاران بايد مشكلات و مسائل مردم را انعكاس دهند، افكار عمومي را هدايت كنند و با تخصص، شهامت و ذوق هنری خود اين مهم را به انجام رسانند.

ایشان در ادامه خواهان همکاری تمام قد مردم و مسولین با موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه شد و گفت: پیاده روی اربعین بعنوان بزرگترین گردهمایی مذهبی تبدیل به حرکتی جهانی شده است که نشان از ماندگاری قیام اباعبدالله الحسین و عشق و ارادت شیعیان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده با بیان اینکه برای کسانی که از مراسم پیاده روی کربلا جامانده اند مراسمی تحت عنوان پیاده روی اربعین حسینی « تا حرم» برگزار می‌شود افزود: این مراسم با شکوه از صبح روز اربعین جلوی سپاه ناحیه لنده آغاز و در حرم مطهر امام زاده عماد الدین ولی در روستای مونه پایان می یابد.

حجت الاسلام الهی نیا افزود:در مسیر این پیاده‌روی موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران سازمان‌دهی خواهد شد که این خدمات توسط گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت:عصر روز اربعین نیز مراسم عزاداری از جلوی سپاه به سمت مصلی نیز برگزار خواهد شد.

در پايان این مراسم از سوي اداره تبليغات اسلامي لنده با اهداي هدايايي از خبرنگاران شهرستان تجليل بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: