« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج :
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال یاری‌گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری گفت: کمیته امداد امسال نیز همانند هر سال در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای کمک به تأمین مایحتاج نیازمندان تحت حمایت در دستور کار خود دارد.

مردم خیر و نیکوکار در جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو یاری‌گر نیازمندان باشند

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن ماه شروع شده و زنگ نمادین این جشن ۱۴ اسفندماه با نواختن زنگ نیکوکاری ادامه یافته و تا پایان اسفندماه کمک های مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان جمع آوری می شود.

حیدری با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال«یکی برای من یکی برای تو» است، گفت:تعداد ۱۸ پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری امسال تدارک دیده شده است که کمک های نقدی و کالایی خیران نیکوکار را جمع آوری و در اولین فرصت به نیازمندان می رسانند.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات انجام شده، کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده دریافت کمک های مردمی است.

حیدری با بیان اینکه ۷۷۲۳ خانوار با جمعیت ۱۴۲۷۴ نفر از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برخوردارند، گفت: ۵۵۲۲ خانوار از این جمعیت معیشت بگیر هستند که ماهیانه بیش از چهار میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان مستمری دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکاران جهت مشارکت در جشن نیکوکاری امسال، گفت: دفاتر کمیته امداد، پایگاههای جشن نیکوکاری و مراکز نیکوکاری کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

وی درخصوص درگاههای اینترنتی پرداخت کمک های مردمی گفت: خیران نیکوکار می توانند با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷*، و یا پرداخت کمک های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ یاریگر نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج باشند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: