« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
آوای دنا:رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران گفت: 80 درصد از تماس های تلفنی با اورژانس 115 این شهرستان مزاحمان تلفنی هستند.مرتضی گندم کار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت زمان در رسیدن امدادگران برای نجات جان انسان ها افزود: مزاحمان تلفنی باعث اخلال در خدمات رسانی به مردم می شوند. وی اظهار کرد: 32 امدادگر و پنج آمبولانس به طور شبانه روزی امدادرسانی به حادثه دیدگان و بیماران مراکز اورژانس شهری و جاده ای این شهرستان به عهده دارند. رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران بیان کرد: تلفن 115 به طور شبانه روزی خدمات مشاوره درمانی به مردم را انجام می دهد. گندم کار از انجام دو هزار و 465 مورد ماموریت از سوی فوریت های پزشکی گچساران در فروردین امسال خبر داد. وی ابراز داشت: این خدمات در قالب امدادرسانی حوادث جاده ای، امدادرسانی به بیماران و خدمات درمانی چادر سلامت انجام شده است. گندم کار گفت: در فروردین امسال از 108 نفر مصدوم حوادث جاده ای79 نفر آنها پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان انتقال داده شدند و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند. وی میانگین گزارش حادثه تا رسیدن امدارسان در این شهرستان در داخل شهر را پنج دقیقه و در جاده های برون شهری را شش دقیقه اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: