« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
معاون وزیر نفت:تاکنون دو جلسه با حضور وزیر نفت در خصوص ساخت پالایشگاه بیدبلند برگزار شده است و در هفته های آینده وضعیت این طرح مشخص خواهد شد

 

به گزارش آوای دنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت ، معاون وزیر نفت در امور گاز به منظور بررسی روند اجرای طرح احداث پالایشگاه بید بلند 2 از این طرح بازدید کرد.

حمیدرضا عراقی پس از بازدید از بخش های مختلف این پالایشگاه با بیان اینکه نقش حاکمیت شرکت ملی گاز ایران علاوه بر 20 درصد سهم آن در ساخت این پالایشگاه است، گفت: واگذاری ساخت پالایشگاه بید بلند 2 از ابتدا اشتباه بود.

وی افزود: تاکنون دو جلسه با حضور وزیر نفت در خصوص ساخت پالایشگاه بیدبلند برگزار شده است و در هفته های آینده وضعیت این طرح مشخص خواهد شد.

یادآور می شود، پس از بازدید معاون وزیر نفت از پالایشگاه بیدبلند، جلسه ای با حضور پیمانکاران حاضر در این پروژه برگزار شد و این شرکت ها پیشنهادهای خود برای برون رفت از این مشکل ارائه دادند.

همچنین مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با هدف هماهنگی و همکاری بیشتر شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت، از پتروشمی مارون نیز دیدن کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پتروشیمی مارون با هدف هماهنگی و همکاری بیشتر شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت انجام شده است.

در حال حاضر پتروشیمی مارون خوراک خود را از طریق سه حوزه ان جی ال 400، ان جی ال 600 و ان جی ال 700 دریافت می کند.

بنا بر این گزارش شرکت پتروشیمی مارون گاز خود را از طریق تاسیسات شرکت ملی گاز ایران دریافت می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: