« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
اللهم اهل الکبریاء و العظمه؛
نماز عید فطر با حضور باشکوه مردم مومن شهرستان لنده در مصلای بزرگ امام خمینی اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عید سعید فطر پس از یک ماه بندگی و عاشقی، با حضور مردم خداجو استان لنده و امامت حجت الاسلام محمودی اصل اقامه شد.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عید فطر گفت:عید فطر روز شادی و نمایش قدرت مسلمین عالم است. وی افزود:ای کاش امت اسلام همانطور که در بحث اقامه نماز عید خلق حماسه می کنند، در عمل به سایر توصیه های معلم بزرگ این مکتب حضرت محمد مصطفی (ص) از جمله میدان ندادن به دشمنان دین یکپارچه عمل می کردند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:اگر امروز اسرائیل دشمن درجه یک اسلام و مسلمین هست، اما هستند کشورهایی که در بدنه دنیای اسلام در بحث عادی سازی روابط با این کشور مسابقه می دهند، نتیجه اش هم این شده که مشکلات دنیای اسلام روز به روز عمیق تر می شود.

امام جمعه لنده تصریح کرد:ملت ما با وجود همه سختی‌ها پایبند به آرمان‌های بلند خود هست و در بزنگاهها می آیند و پاسخ استکبار و عیادی پلیدشان را می دهند که نمونه آن روز قدس است که در دفاع از مظلوم و انسانیت به میدان آمدند.

خطيب نماز عید فطر خاطر نشان کرد: اگر این روزها، روز کارگر این قشر خدوم و مظلوم و زحمت کش را داشتیم تصمیمات خوبی در مورد افزایش حقوقشان در سال جدید گرفته شد، که جای قدردانی دارد .

امام جمعه لنده در پایان ضمن تبریک روز معلم گفت:همه ما مدیون زحمات معلمان هستیم تصمیمات خوبی برای حمایت از این قشر گرفته شده، انتظار می رود هر چه زودتر عملیاتی و اجرا شود تا با پشتوانه بهتر و انگیزه بالاتری انشاالله فعالیت‌های آنها در عرصه تعلیم و تربیت تداوم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: