« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
سیاسی؛
تقدیر و تشکر اعضای علمی،کارکنان ودانشجویان انقلابی از دکتر تقی زاده رئیس پیام نور کشور در پی لغو حکم سجاد سجادی خواه به عنوان رییس پیام نور استان فارس و دبیرخانه منطقه هفت.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از اعضای علمی،کارکنان ودانشجویان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر تقی زاده رئیس پیام نور کشور در پی لغو حکم سجاد سجادی خواه به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان فارس و دبیرخانه منطقه هفت تقدیر و تشکر نمودند.

  اعضای علمی،کارکنان ودانشجویان انقلابی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از دکتر تقی زاده  رئیس دانشگاه  پیام نور کشور در پی لغو حکم سجاد سجادی خواه فعال سیاسی اصلاح‌طلب که در دوران مدیریت چند ساله بر دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویر احمد حتی یک همایش علمی یا فرهنگی برگزار ننموده بلکه کارکنان انقلابی این دستگاه را چنان تحت فشار قرار داد که خیلی از آنها رفتن را بر ماندن ترجیح  دادند؛ از رئیس دانشگاه پیام نور کشور درخواست نمودند تا هرچه سریعتر نسبت به معرفی و جایگزینی فردی مناسب و انقلابی به جای رئیس فعلی پیام نور استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
درود بر اساتید و کارکنان انقلابی، آقای سجادی خواه فردی ضعیف و ناتوان و ..... بوده که نه تنها برای دانشگاه مفید نبوده بلکه به دنبال تخریب و از بین بردن تفکرات ناب انقلابی و جهادی بوده، سپاس از جناب دکتر تقی زاده که هوشیارانه عمل کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
0
باسلام .......سال گذشته تبعیض نژادی فرزندان استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و توابع آن نخبگان حذف می کنند عده‌ای بفکر شعار دادن هستند تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد عده‌ای اقلیت جز فقر پاشی بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه وتحریم و انزوا ناکارآمدی نظام ایران گرفته
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: