« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
آوای رودکوف؛
مسوول برگزاري حماسه 9 دي در لنده، زمان و مكان برگزاري بزرگداشت اين حماسه را اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ حجت الاسلام الهی نیا رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله نهم دی شهرستان لنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بزرگداشت یوم الله ۹ دی به عنوان یک روز تاریخ ساز برای ملت ایران بیان کرد:باید امسال نیز همانند سالهای گذشته با برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت ۹ دی اهداف پشت پرده فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن را برای مردم بخصوص جوانان تبیین کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده بیان داشت: مراسم یوم الله نهم دی در شهرستان لنده روز پنج شنبه نهم دیماه از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام اندرزیان در مصلی این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام الهی نیا از همه مردم شهرستان لنده دعوت کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دیماه حضوری حماسی داشته باشند تا بار دیگر به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی این پیام را بدهند که هیچگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: