« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسمی با حضور جمعی از مسولین شهرستانی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسمی با حضور جمعی از مسولین شهرستانی برگزار گردید.

در این دیدار حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده ضمن تشکر از این قشر زحمتکش اظهار داشت: کار شبانه‌ روزی و تلاش های فراوان پرستاران در ایام کرونا انجام دادند مصداق جهاد فی سبیل الله می باشد.


حجت السلام محمودی اصل افزود: تلاش و مجاهدت های این عزیزان در مراکز درمانی مطمئنا در درگاه حق تعالی مانند عبادت مورد قبول است و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمت های این عزیزان باشیم.
 
در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده؛ نیز با تقدیر از خدمات ارزنده پرستاران ؛ کادر درمان را رزمندگان سفید پوش خط اول جبهه سلامت و مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: این جهادگران در راه نجات هموطنان خود با از جان گذشتگی، تمام داشته های خود را در طبق اخلاص نهادند و از روز اول همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت برای سلامت مردم لحظه‌ای آرام نگرفتند.


در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و  لوح تقدیری از زحمات پرستاران تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: