« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
فرمانده انتظامی بهمئی تشریح کرد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع منجر به تیراندازی، درشب گذشته در شهرستان بهمئی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، در پی نزاع و درگیری مسلحانه ای که دیشب در شهر لیکک اتفاق افتاده بود، گفت :  پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در شهر لیکک ، تیمی از مأموران انتظامی شهر لیکک عازم محل شدند.

 وی افزود: مأموران پس از حضور به موقع  در محل درگیری، متوجه تیراندازی با سلاح گرم شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به جزئیات این تیراندازی پرداخت و گفت: مأموران به سرعت وارد عمل شده و تعداد ۱۱ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

 وی در ادامه گفت : ۲ نفر از متهمین مسلح سوار بر موتور سیکلت که به طرف جمعیت شلیک می کردند،با سرعت عمل بالای ماموران نیروی انتظامی در همان مکان دستگیر، و ۱ قبضه سلاح غیر مجاز آنها ضبط شد.

 جمشیدی افزود : حضور به موقع نیروی انتظامی در محل نزاع ، منجر  به دستگیری همه عواملین این نزاع و مخلان امنیت در سطح شهرستان بهمئی شد .

 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان از مردم خواست : صبر و حوصله به خرج دهند و بدانند نیروی انتظامی با جدیت و قاطعانه پیگیر عاملین مخل نظم و امنیت در سطح شهرستان هست و بدون مماشات با همه آنها برخورد قانونی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: