« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
دستیار ویژه رئیس‌جمهور :برخی انتقادها از دولت را به حق می‌دانیم به مانند همان پیشنهادهایی که در رابطه با توزیع بهتر سبد کالا به دولت شد

 

به گزارش آوای دنا به نقل از جهان، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد آستانه تحمل دولت در برابر منتقدان کمتر شده و در ظاهر از انتقاد استقبال می‌شود، اما در باطن روی خوش به منتقدان نشان نمی‌دهند؟ گفت: خیر، این‌گونه نیست همه دولتی‌ها معتقد هستند که نقد منصفانه و دلسوزانه برای ادامه راه دولت مفید است.

وی افزود: البته در این میان عده‌ای سعی می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و کوچک‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین موضوع را تبدیل به یک معضل بزرگ کنند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، تصریح کرد: البته برخی انتقادها از دولت را به حق می‌دانیم به مانند همان پیشنهادهایی که در رابطه با توزیع بهتر سبد کالا به دولت شد.

یونسی خاطرنشان کرد: هرچند در این باره هم عده‌ای بی‌انصافی کردند و فشارهای روانی زیادی را با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتند به افکارعمومی وارد کردند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خاطرنشان کرد: نقدی سازنده است که می‌تواند به دولت در پیشبرد اهداف کمک کند. البته ما نباید این موضوع را فراموش کنیم که دولت در ابتدای راه خود قرار دارد و هنوز در مسیر هموار کردن خرابی‌هایی است که از گذشته به جا مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: