« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود ا الهی نیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود ا الهی نیا برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با اشاره در پیش بودن شهادت امام محمد باقر ع گفت: مدت امامت این امام 20سال بود و دوره امامت ایشان دوران آرامی بود و از این فرصت جهت نشر معارف اسلامی استفاده زیادی کرد وهزاران حدیث از وی به یادگار مانده است.


وی با اشاره به روز عرفه گفت: روایات زیادی درباره اهمیت این روز بیان شده و یکی از آنها روز بخشش گناهان و استجابت دعاست و قرائت دعای روز عرفه از بافضیلت ترین اعمال این روز است.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه از عید قربان به عید بندگی و مبارزه با نفس یاد کرد و گفت: عید قربان عید پیروزی حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل و حضرت هاجر است که درس خداشناسی و اخلاص و بندگی به بشریت دادند و از یک امتحان سخت سربلند بیرون آمدند و الگو شدند.

خطیب خطبه های نماز جمعه لنده  سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت و این نهاد را در کلام امامین انقلاب با قداست خواند و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  وظیفه سنگینی بر عهده این نهاد انقلابی گذاشته شده که صیانت از اسلام و جمهوریت و آرائ مردم است و علی رغم هجمه های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ماموریت خود را به درستی انجام داده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه  به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: جامعه هدف اداره بهزیستی جامعه ای است که باید مورد احترام همگان قرار بگیرد و ماموریت مقدس  این عزیزان کمک به کسانی است که به دلایل مختلف مشکلاتی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت:  در روز چهارشنبه 23 تیر ماه مسئولان استانی لطف کردند چندین پروژه را در سطح شهرستان کلنگ زنی کردند ضمن تشکر انتظار می رود در این وعده ها صادق و شفاف باشند تا مردم به دولت و نظام بی اعتماد نشوند.

وی افزود: در کنار کلنگ زنی وعده های دیگری هم دادند  که تکمیل جاده های روستایی و منتهی به  گلزار شهدای گرانقدر بود که حقیقتا ما شرمنده خود شهدا و خانوادهای آنها هستیم و بارها تذکر داده شد که امیدواریم این نگرانی پایان بپذیرد و همچنین جاده های روستایی که در بحث تولید منشا خیر و برکت هستند تکمیل شوند.

الهی نیا در مورد پروژه جاده و پل تراب لنده گفت: قرار بود این پروژه 18 ماهه درست شود اما متاسفانه 6 سال از آغاز این پروژه می گذرد و هنوز افتتاح نشده و  تبدیل به یک عقده ایی در دل مردم شده است.

امام جمعه موقت لنده گفت: توجه به جاده لنده به تشان ضروری است چرا که دادن وعده و عمل نکردن به وعده ها در شان مسئولین نظام نیست و حق مردمی که برای حفظ انقلاب از همه چیز خود گذشتند نیست و واقعا انسان از این عملکرد دلش می گیرد ما از این تریبون درخواست به حق مردم را در اجرایی کردن پروژه های کلنگ زنی شده و عمل سازی وعده های داده شده اعلام می کنیم.

حجت الاسلام الهی نیا با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: ضمن تبریک به منتخبین شورا اما باید بپذیریم که شهرستان ما دارای مشکلات زیادی است و حالت شهر ما مثل یک قبرستان قدیمی است و شهری که با مدیریت درست با توجه به وسعت کمی که دارد  می شود جا دارد یک دسته گل شود.

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: ظرفیت بنیاد علوی در شهرستان ظرفیت بالایی است و با ورود این مجموعه به شهرستان انتظار می رفت با تاسیس چند کارخانه مشکل اشتغال حل شود و حداقل 2000 نفر در این کارخانه ها مشغول به کار شوند اما در عمل از این اشتغال زایی خبری نیست و هدف بر رفع مشکل اشتغال بود اما این مهم محقق نشده است و امیدواریم این ماموریت ها به درستی انجام بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: