« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
باید رنگ مسایل حزبی ، شخصی و جناحی را کم کنیم. باید مسایل ملی، دینی، منافع دینی و مصالح ملی را پررنگ ببینیم . غیر از این ما نمی‌توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم

 به گزارش آوای دنا ،رئیس جمهور در نخستین جلسه هیات وزیران در سال 93در بخشی از سخنان خود گفت:باید رنگ مسایل حزبی ، شخصی و جناحی را کم کنیم. باید مسایل ملی، دینی، منافع دینی و مصالح ملی را پررنگ ببینیم . غیر از این ما نمی‌توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم. رهبری فرمودند که مدیریت باید جهادی باشد، البته این مدیریت جهاد به معنی جهادی سازندگی نیست، جهاد به معنی عام کلمه است، ولی آنهایی که در جهاد سازندگی بودند تجربه خوبی دارند. در دولت‌ چهار، پنج نفر از وزرا از مسئولان رده بالای جهاد سازندگی اوایل انقلاب بودند و برخی از وزرا، مسئولان و معاونان هم از ایثارگران و ماه‌های متعدد در میدان جنگ بوده‌اند، بسیاری از اعضای دولت خانواده شهید هستند. دولت، یک دولت ایثارگر جهادی به تمام معناست و مدیریت جهادی یعنی مدیریت الهی، معنوی؛ یعنی مدیریت علمی و عقلانی است؛ مدیریتی که توأم با ایثار و فداکاری است.

این مدیریت جهادی است که می‌تواند کار را پیش ببرد. ان شاء الله همه اعضای دولت و مدیران در سراسر کشور، چه در دولت و چه خارج از دولت و بقیه قوا ، مدیریت جهادی داشته باشیم.هدف الهی و برنامه علمی و عقلانی و توأم با تلاش و ایثار و فداکاری باشد تا بتوانیم به اهدافی که مد نظر است برسیم.

رهبری معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفتند مرکزی برای پایش باشد. من از سازمان مدیریت، سازمان برنامه بودجه می‌خواهم که این مرکز پایش را تشکیل دهد و روند اقتصاد مقاومتی را مرتب پایش کند. خود وزارتخانه‌ها این کار را بکنند که بتوانیم در هر مقطعی گزارشی را در این زمینه تقدیم کنیم؛ هم به رهبری و هم به مسئولان عالی‌رتبه نظام و دستگاه‌هایی که به نوعی بر کار دستگاه اجرایی نظارت دارند.

باز هم بر دو نکته تأکید می‌کنم؛ یکی مبارزه با فساد است که در سال گذشته شروع شده و امسال هم به جد و به طور قاطع با فساد باید مبارزه کنیم.
باید آنهایی را که از بیت‌المال و رانت سوء استفاده کردند پیدا کنیم و به دست عدالت بسپاریم و نگذاریم فساد در این کشور تکرار و ادامه پیدا کند . همچنین حقوق مردم و حقوق شهروندی از مسایل بسیار مهمی است که ان شاء الله در ماه‌های اولیه امسال حقوق شهروندی را تکمیل و این منشور را منتشر می‌کنیم. این دولت پای همه اصولی که در قانون اساسی به عنوان حقوق ملت آمده ایستاده است. امروز اگر در اجرا ما نقص و مشکلی می‌بینیم، ان شاء الله آن را رفع می‌کنیم.

همه مردم ایران باید زیر پرچم جمهوری اسلامی احساس امنیت و راحتی کنند. باید از حقوق مشروع خودشان برخوردار باشند. تمام مذاهب اسلامی و ادیان و همه آنهایی که تابع این سرزمین و ایران هستند، باید از این حقوق برخوردار باشند و اگر نقصی وجود دارد آن را در سال جاری رفع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: