« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
 رييس پليس فتا سيستان و بلوچستان به کاربران اينترنت توصيه کرد:به منظور پيشگيري از جرايم در فضاي مجازي هشدارهاي پليس را جدي بگيرند.

 

سرهنگ دوم "محمد حسيني پور " صبح امروز با بيان اين خبر افزود: کاربراني که در فضاي مجازي فعاليت دارند به منظور پيشگيري از وقوع جرايم هشدار هاي نوروزي پليس فتا را جدي بگيرند.
وي افزود: کار بران در مسافرت‌ها و در مواقعي که براي اتصال به شبکه از اينترنت هتل‌ها و مکان‌هاي عمومي استفاده مي‌کنند هنگام انجام عمليات بانکي از درگاه‌هاي ورود اطلاعات پروتکل https استفاده کرده و براي ورود روز دوم از صفحه کليد استفاده کنند.
حسيني پور ادامه داد: کاربران بر روي اسمارت، فون‌ها و تبلت‌ها برنامه‌هاي کاربردي و مفيدي نصب کنند تا در صورت گم شدن يا سرقت دستگاه به راحتي اطلاعات محلي که دستگاه در آن جا قرار دارد براي کاربر ار سال شود.
وي با بيان اينکه اطلاعات سفر خود را در شبکه‌هاي اجتماعي به اشتراک نگذاريد افزود: اين اطلاعات مي‌تواند عدم حضور شما در منزل را در اختيار سارقان قرار دهد و زمينه سوء استفاده توسط اين افراد را فراهم کند.
حسيني پور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: موجودي حساب هاي بانکي خود را به صورت دوره اي کنترل و سرويس اعلام تراکنش بانکي از طريق پيامک را فعال تا در صورت برداشت غير مجاز سريعا از آن مطلع شويد.
رييس پليس فتا سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:برروي فايل هاي خود در لپ تاپ و ساير وسايل الکتريکي رمز عبور قرار داده تا در صورت مفقودي اطلاعات شما مورد سوءاستفاده قرار نگيرد.
اين مقام انتظامي ضمن بيان مراقبت از کارت هاي اعتباري و اطلاعات حساب بانکي گفت: به منظور پيشگيري از سوء استفادهاي احتمالي حين خريد، کارت اعتباري را خودتان در دستگاه POS کشيده و رمز را وارد وارد کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: