« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
علمی پزشکی؛
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال با وجود کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده به مردم شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها، اپیدمی آنفلوآنزا را نخواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جعفر صادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان از شهرستان کبودرآهنگ بازدید کرد و از همت و تلاش نیروهای سخت‌کوش مدافعین سلامت که در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی از جان، مایه گذاشتند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به فشارها و تحریم‌های ناعادلانه برخی کشورها، گفت: اولویت‌های دریافت واکسن به مراکز بهداشتی درمانی در دستورالعمل ارسال شده که شامل اولویت اول زنان باردار، افراد دیالیزی، سالمندان، بیماران بدخیم، مراکز نگهداری معلولین و زندان‌ها هستند.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده  است و برای بقیه مردم که نیازمند واکسن هستند به مرور زمان تهیه می‌شود.

تبریزی در مورد اپیدمی آنفلوآنزا در فصل سرد سال گفت: امسال با وجود کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده به مردم شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم دست‌ها اپیدمی آنفلوآنزا را نخواهیم داشت.

وی در مورد مرحله سوم غربالگری عنوان کرد: در این مرحله وظیفه اصلی، ارائه خدمات  به افراد جامانده است و امیدواریم در این مرحله بتوانیم به پوشش 95 تا 97 درصدی برسیم؛ هدف از مرحله سوم غربالگری، ارائه خدمات به مادران باردار، سالمندان و افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند با ما مشارکت داشته باشند، عنوان کرد.



منبع:بهداشت نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: