« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
ملت ایران با انقلابی که آفریدند یکی از بزرگترین و طلایی ترین اوراق تاریخ را بنام خویش رقم زدند. برگی که سر فصل زرینش ندای بزرگ حق طلبی و عدالت خواهی برای تمامی بشریت بود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا:
دهه مبارکه فجر،ایام به ثمر رسیدن جانفشانی های هزاران زن و مرد مسلمان و آزاده این دیار است که در استقبال از امام و قائدشان فرشی از مهر گستراند و حضور عشق را در فضای ایران متجلی ساختند. ملت ایران با انقلابی که آفریدند یکی از بزرگترین و طلایی ترین اوراق تاریخ را بنام خویش رقم زدند. برگی که سر فصل زرینش ندای بزرگ حق طلبی و عدالت خواهی برای تمامی بشریت بود.

در سال 1357 در آستانه عبور قافله جهان از شاهراه هزاره سوم تاریخ خود، انقلاب اسلامی ایران با پیام های انسان دوستانه و عدالت خواهانه اش ، نوید روشنی از گسترش صلح و عدالت در جهان ایجاد کرده است. این بشارت ،جان های تشنه حقیقت را به اندیشه وا داشت و الگوی بسیاری از خیزش های انقلابی عدالت خواه در میان مستضعفان و محرومان جهان گردید.

اینک در سی و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ، ملت سخت کوش ایران با اعتماد بر یاری خداوند متعال و طاعت از فرامین رهبر آگاه و فرزانه و عمل به وصیت امام خمینی (ره) که {پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی وارد نشود} و با تکیه بر دانش و تعهد فرزندانش رو به سوی آینده ای دارد که جهانیان ،او را در بلندی های عرصه های مختلف دانش و فرهنگ خواهند دید؛ و از هم اکنون نیز طلیعه های آن را در خود شاهد است ؛اگر چه گرگ های خون آشام خواب های فراوانی برای دریدن و بلعیدن آن دیده اند ولی حرکت های مزورانه آن ها و عدم صداقتشان برای جهانیان کاملا عیان گشته ،که هر روز متقلبانه خود را در چهره ای جدید نشان می دهد و فی الواقع در صدد محو و نابودی کامل آثار و پیشرفت های کشورمان هستند  که به تصریح مقام معظم رهبری {بحمدالله نمی توانند}و پشتیبانی های مردم انقلابی و بکارگیری فرامین رهبری توسط تیم مذاکره کننده هسته ای مانع زیاده خواهی های آنان گشته و انشا اله با سلامتی از این گردنه صعب العبور خواهیم گذشت،و مملکت امام زمان (عج) در سایه توجهات آن حضرت ،پیروز واقعی خواهد بود.

کمیته اساتید و دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان بهبهان
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء /دانشگاه تربیت معلم امام جعفر صادق(ع)/دانشگاه آزاد اسلامی /دانشکده پیراپزشکی/دانشگاه پیام نور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: