« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
دکتر هدایت خواه:کساني که دولت هاي قبلي را به گداپروري محکوم مي کردند و خدمات شايسته دولت هاي قبل از قبيل سهام عدالت و توزيع يارانه به تمامي اقشار جامعه را نوعي گدا پروري مي دانستند امروز با بي برنامگي در توزيع سبد کالا بين اقشار مختلف جامعه که با تبعيض هاي نيز همراه است عملاٌ درستي حرکت دولت هاي قبلي را مهر تائيد مي زنند

آوای دنا: دکتر ستار هدايت خواه عصر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده به توزيع سبد کالا و بي برنامگي مسئولان امر اشاره کرد و گفت: بي تدبيري و بي برنامگي در توزيع سبد کالا در کشور و تبعيض در پرداخت اين سبد زمينه نارضايتي اقشار مختلف جامعه را در پي داشت.

وي افزود: کساني که دولت هاي قبلي را به گداپروري محکوم مي کردند و خدمات شايسته دولت هاي قبل از قبيل سهام عدالت و توزيع يارانه به تمامي اقشار جامعه را نوعي گدا پروري مي دانستند امروز با بي برنامگي در توزيع سبد کالا بين اقشار مختلف جامعه که با تبعيض هاي نيز همراه است عملاٌ درستي حرکت دولت هاي قبلي را مهر تائيد مي زنند .

نماينده اسبق شهرستانهاي بويراحمد و دنا در مجلس بيان کرد: صف هاي طولاني ، بي اعتمادي مردم به دولت و تبعيض در پرداخت و توزيع سبد کالا در سالگرد پيروزي انقلاب نشان دهنده بي برنامگي و عدم کار کارشناسي شده است.

وي در ادامه تاکيد کرد: کم تدبيري و بي تدبيري در توزيع سبد کالا، خوراک تبليغاتي رسانه هاي غربي شده است.

هدايت خواه در ادامه يادآورشد: استفاده تبليغاتي رسانه هاي غربي از توزيع سبد کالا و بي نظمي در پرداخت و صف هاي طولاني جهت دريافت اين سبد باعث شد تا دشمنان با غول هاي رسانه خود به تاثير گذاري تحريم ها پافشاري کنند.

اين فعال فرهنگي در پايان تصريح کرد: جهل و غفلت برخي از مسئولان از تصميم اتخاذ شده در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نشان از بي تدبيري دولت تدبير واميد است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
...شو
خسته ایم از نظرات مغرضانه ی تو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: