« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
دکتر خادمی:استان کهگیلویه و بویراحمد با شروع به کار دولت تدبیر و امید در میان همه استان‌های کشور رتبه اول تغییرات مدیریتی را به خود اختصاص داده است که زیاد موضوع جالبی به نظر نمی‌رسد  

 

به گزارش آوای دنا ،دکتر سید موسی خادمی عصر امروز در دومین نشست رسانه‌ای خود از هنگام تصدی مدیریت ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: باید کاری کرد که روحیه تغییر خواهی را در استان کهگیلویه و بویراحمد تعدیل کنیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از خواسته‌های بیش از حد افراد و گروه‌ها برای تغییرات گسترده مدیریتی در استان ابراز داشت: باید بدانیم که چیزی از این تغییرات عاید استان نمی‌شود.

وی افزود: با این حال استان کهگیلویه و بویراحمد با شروع به کار دولت تدبیر و امید در میان همه استان‌های کشور رتبه اول تغییرات را به خود اختصاص داده است که زیاد موضوع جالبی به نظر نمی‌رسد.

خادمی اضافه کرد: بسیاری از استانداری‌های کشور هنوز معاونان گذشته را تغییر نداده‌اند در حالی که ما در استان همه معاونان را تغییر داده‌ایم هر چند که باز تأکید می‌کنم فی‌نفسه کار خوبی نیست.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود ابراز داشت: اگر تغییر مدیران قرار بر تبدیل به احسن باشد کار خوبی است اما اگر بخواهیم مدیران را تغییر دهیم و افراد ضعیف‌تری جای آن‌ها بگماریم سخت در اشتباه هستیم.

این مسئول، شایسته‌سالاری را به معنای مقایسه فرد با فرد ندانست و افزود: کسی در مدیریت‌ها بهتر است که برنامه و هدف داشته باشد و با سیستم هماهنگ‌تر عمل کند و در کنار ویژگی‌های فردی کار با جمع را به خوبی بداند و سیستمی عمل کند.

به گزارش خبرنگار فارس ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اولتیماتوم به مدیران استانی تأکید کرد: کسی که در این استان مدیر شده نباید فکر کند که کارش تمام شده بلکه با کسی تعارف نداریم و اگر مدیری خوب کار نکند و انتظارات از او برآورده نشود برکنار خواهد شد.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را دچار بیماری سیکل تشدید شونده توسعه‌نیافتگی دانست و ابراز داشت: چنین بیماری در اقتصاد به معنی این است که از داخل سرمایه نداریم و پس‌انداز هم نیست پس نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم.

خادمی با انتقاد از تفرق‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان داشت: به همین دلیل است که از همه جای کشور توسعه نیافته‌تر هستیم و بخش عمده‌ای از این عدم توسعه به رفتارهای خودمان برمی‌گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: