« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
من هم بریده ام و هم خسته، از فضای سیاسی خسته ام و دوری از سیاست را بر هرچیزی ترجیح می دهم اما یاد اواخر عمر سیدشهیدان اهل قلم افتادم، با تمام مشکلاتی که بر روی ساخت روایت فتح برایش ایجاد کردند و در ان برهه به گفته خودش نه انگیزه ای داشت و نه علاقه ای ولی تنها به خاطر تکلیفی که امام خامنه ای بر روی دوشش گذاشته بود ایستاد

به گزارش آوای دنا،مدیر مسول پایگاه خبری تحلیلی همت نیوز در مطلبی نوشت:جلسه دوم بازپرسی بود، خیلی خوب بود جای همه خالی، اعتماد به نفس خیلی بیشتری پیدا کرده بودم و با کفیل داشتیم به سمت شعبه 4ام بازپرسی می رفتیم که دو نفر دیگر هم پشت در منتظر بودند.

علت فیلترینگ سایت همت نیوز، انتشار مطلبی بود که در ان به نظرات کاربران 3 سایت فارس نیوز، الف و نکات پرس  پرداخته بودند و در این بین طبیعتا به من هم ربطی ندارد که چرا با فارس نیوز و الف مشابه این رفتار نشده که خود منشاه انتشار این کامنت ها بودند.

اما انچه که باعث شد و ساعت ها مرا به فکر فرو برد تنها چیزی بود که در ادامه می گویم:

2 سایت که هرکدام از یک جناح سیاسی کاملا در تضاد با هم هستند نیز مدیرمسئولانشان به شعبه 4 بازپرسی فراخوانده شده بودند و مطلبی که خیلی برایم جالب بود کفیل این دو نفر یکی بود، موضوعی که خیلی بیشتر برایم جالب بود، مطلبی که باعث شکایت از مدیرمسئول سایت A شده بود را مدیرمسئول سایت  B  در اختیار وی قرار داده بود و در اخر بعد از اینکه کار بازپرس با این دوبزرگوار تمام شد 3 نفر که با یک ماشین mvm امده بودند دادسرا را به قصد صرف ناهار با هم ترک کردند در حالی که هرکدام ادعای این را داشتند که مستقل هستند و توسط هیچ گروهی حمایت نمی شوند ولی نام هر کدام از این سایت ها سایه افراد سنگینی را بر ان ها نشان می دهد.

تنها در خیابان داشتم قدم می زدم و با خودم فکر می کردم اخر ادم حسابی مگر مرض داری که وارد سیاست می شوی؟ بشین درست را بخوان و با خیال راحت برو بهترین کارهای دولتی و از زندگی لذت ببر، تمام انگیزه و توانم را از دست داده ام و دیگر هیچ تابی ندارم، اصلا چرا من باید همچین احساسی داشته باشم که باید تلاش کنم برای هرچه بهتر شدن جامعه اسلامی؟ مگر من سرپیازم یا ته پیاز؟ یک بچه روستایی را اصلا چه به این کارا؟ بشین درست را بخوان و از این غلط ها نکن.

همه چی را در ذهنم از ابتدای شکل گیری سایت مرور کردم؛ یکی قالب را طراحی کرد، دیگری هاست داشت و دامین را یکی دیگر و این شد که همت نیوز به کمک جمعی کثیر از دانشجویان که خیلی از ان ها کتک خورده های 88 بودند تا از کیان این نظام در مقابل جیره خواران اجنبی حمایت کنند و امروز نیز هریک بنا بر رسالتی که امام خامنه ای بر دوششان گذاشته در خط مقدم جبهه جنگ نرم در دانشگاه ها ایستاده اند. سایت با ریال ریال پول تو جیبی اعضای سایت اداره می شد و افتخارم این است که حتی 1 ریال هم از هیچ کسی کمک نگرفتیم و مستقل کار کردیم.

به هرحال این حق را به من بدهید که بپرسم آیا 2500 خبر و تحلیلی که از عمق جان برای دفاع از نظام بر روی خروجی سایت قرار گرفته را ندیده اید؟ ایا این همه خبری که سایت های ضد انقلاب و منتسب به سرویس های جاسوسی علیه همت نیوز کار کرده بودند را ندید؟ بپرسم و خواهش کنم ایا نمی شد با یک اطلاع و تذکر در مورد مطلب منتشر شده برسید و ما نیز همیشه گردنمان در برابر قانون از مو باریکتر بوده و تابع ان هستیم؟ بپرسم ولش کنید اصلا چرا من باید بپرسم؟؟؟؟؟؟؟

به شخصه نیز فیلترینگ را امری لازم و ضروری می دانم و اعتقاد دارم در فضای غبار آلود اینترنت این فیلترینگ است که باعث پالایش ان شده است والبته احتمال اشتباه در ان هم طبیعتا وجود دارد و 100 البته فیلترینگ در این نظام را به چاپلوسی و تملق غرب و شرق ترجیح می دهم.

من هم بریده ام و هم خسته، از فضای سیاسی خسته ام و دوری از سیاست را بر هرچیزی ترجیح می دهم اما یاد اواخر عمر سیدشهیدان اهل قلم افتادم، با تمام مشکلاتی که بر روی ساخت روایت فتح برایش ایجاد کردند و در ان برهه به گفته خودش نه انگیزه ای داشت و نه علاقه ای ولی تنها به خاطر تکلیفی که امام خامنه ای بر روی دوشش گذاشته بود ایستاد تا امضای پرکشیدنش را گرفت. ایشان کجا و من ناچیز کجا ولی به علت تکلیفی که بر روی دوشم گذاشته اند می ایستم و علی رغم هیچ انگیزه و انرژی ای به وظیفه ام عمل می کنم شاید که امضای شهادتم را خانم امضا کنند.

از تمامی عزیزان و بزرگوارانی که در این مدت با مشاوره ها و کمک هایشان کمکم کردند، دکتر علی اصغر زارعی، حجت الاسلام رسایی، سردار کریمی قدوسی، مهندس بذرپاش و بزرگواری که قلبا به ایشان علاقه دارم دکتر کوچک زاده ای که واقعا بزرگ زاده است، مهدی ولی زاده و بازپرس محترم شعبه 4 که شاید یک فایده این شکایت اشنایی با ایشان بود و همه کسانی که از ترس اینکه درو شوند اسمشان را نیاوردم تشکر می کنم.

شهید اوینی: در جمهوری اسلامی همه آزادند جز بچه حزب الهی ها

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا
|
United States
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
1
اندکی صبر،سحر نزدیک است
عسکری
|
United States
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
1
درود بر شما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: