« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
وزیر کشور در دیدار با استانداران که در روزهای گذشته برگزار شد اولا بر اعتدال گرایی استانداران دولت تاکید کرده و ثانیا استاندارها را به انتصاب و شناسایی نیروهای معتدل توصیه کرده است  

 

آوای دنا:جابجایی مدیران میانی استانها مخصوصا در حوزه های سیاسی و زیر مجموعه وزارت کشور به صورت همزمان در سراسر کشور و بر اساس هماهنگی به عمل آمده در کارگروه هماهنگی انتصابات که در حاشیه دیدار استانداران با وزیر کشور انجام شده است کلید خواهد خورد.

مرصاد نوشت، پس از نشست استانداران سراسر کشور با رحمانی فضلی و با برگزاری کارگروه هماهنگی انتصابات سیاسی در حاشیه این دیدار تصمیمات لازم برای جابه جایی مدیران میانی اجرایی در استانها اتخاذ شد که ظاهرا نتیجه این هماهنگی از اواخر هفته جاری در جابه جایی معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها و فرمانداران نمایان خواهد شد.

بر اساس این گزارش آنچه که از اخبار رسیده از دیدار استانداران با وزیر کشور شنیده می شود حکایت از این موضوع دارد که انتصاب معاونین سیاسی و فرمانداران شهرستانهای کشور به بعد از هفته وحدت موکول شده و از اواخر هفته جاری در سراسر کشور به صورت همزمان کلید خواهد خورد.

در کلیه استانها روند عزل و نصب ها تا به امروز بسیار اندک گزارش شده بود ولی ظاهرا از روزهای آینده باید شاهد تغییر در سطوح میانی مدیرت استانها باشیم.

به احتمال قوی کلیه فرمانداران تا پایان سال جابه جا و بخشداری های کشور نیز از ابتدای سال ۹۳ شاهد تغییرات گسترده خواهند بود. برخی از کارشناسان سیاسی معتقد هستند تغییرات در حوزه مدیرت های سیاسی و در زیر مجموعه وزارت کشور به دلایل متعدد که شاید یکی از آنها هماهنگی در برگزاری انتخابات های قرار گرفته در عمر دولت یازدهم باشد، به صورت تمام و کمال و صد در صدی خواهد بود.

همچنین وزیر کشور در دیدار با استانداران که در روزهای گذشته برگزار شد اولا بر اعتدال گرایی استانداران دولت تاکید کرده و ثانیا استاندارها را به انتصاب و شناسایی نیروهای معتدل توصیه کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: