« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
سیاسی
فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه: مدیر رسانه ای بودن با دوربینی بودن متفاوت است و امید که مدیران بیش از گذشته رسانه ای شوند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از صبح زاگرس فعال سیاسی و فرماندار اسبق کهگیلویه طی یادداشتی نوشت:حضور و فعالیت در فضای مجازی برای همه بویژه مدیران بمنظور گزارش دهی ازعملکرد خود به مردم از ضروریات امروز جامعه ماست .
 
 ابراهیم جعفری افزود:اما صفحات مجازی بعضی از مدیران استان را که مشاهده میکنیم، تعجب می کنیم که چطور فردی با این خصوصیت از تصمیم گیران استان و شهرستان است .
 
 وی افزود:آنها به بهانه های مختلف تصاویری از خود به اشتراک می گذارند که هیچ اثرمثبتی که بر بیننده آن نمی گذارد، بلکه شأن و جایگاه مدیریتی او را زیر سوال می برد .
 
وی به نوع تصویربرداری اشاره کرد و در ادامه گفت:گویا فقط برای عکس گرفتن درجلسه ای حاضرشده اند و یا بازدیدی داشته اند و گاهی عکس سلفی می گیرند و زمانی دیگر با کمک دوستان وهمکاران لحظات را ثبت می کنند.
 
 این فعال سیاسی افزود:جالب تر آنکه حتی دوجمله درمورد اصل موضوع و مباحث مطروحه در جلسه یا بازدید نمی نویسند .
 
جعفری در ادامه بیان کرد:آنها همان کسانی هستند که در طول سال حتی یک بار نشست خبری نمی گذارند و کمترین ارتباط را با اصحاب رسانه دارند .
 
 وی با اشاره به مدیریت رسانه ای گفت:مدیر رسانه ای بودن با دوربینی بودن متفاوت است و امید که مدیران بیش از گذشته رسانه ای شوند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: