« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
نهم و دهم بهمن ماه:
در این گردهمایی بیش از یکصد و بیست تن از مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی كشور درخصوص موضوعات فرهنگی دانشگاه ها به گفتگو و تبادل نظر خواهند پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، نهم و دهم بهمن ماه با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار می شود.

در این گردهمایی که با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر مدیران این وزارتخانه برگزار می شود، بیش از یکصد و بیست تن از مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی كشور درخصوص موضوعات فرهنگی دانشگاه ها به گفتگو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

    جلسات سخنرانی‌، کارگاه‌ها و نشست‌های مشترک با موضوعاتي همچون دانشگاه اجتماعی، مسئولیت‌های اجتماعی و سیاست گذاری فرهنگی در دانشگاه، از جمله برنامه هاي اين گردهمایی دو روزه خواهد بود.

    گفتني است: شصت و هفتمین گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، روزهای نهم و دهم بهمن ماه در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: