« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قرار نبود که با شکل‌گیری دولت‌ طبلی در دست بگیریم وآنچنان که خودمان می‌پسندیم بر آن بکوبیم و دیگران را حذف کنیم و بگوییم تنها خودمان  

 

به گزارش آوای دنا به نقل از فارس،سید موسی خادمی عصر امروز در جمع تعدادی از جوانان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک پیشاپیش 16 آذر به همه دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر وقت اجازه می‌داد بهترین لحظات هنگامی بود که در جمع جوانان هستیم و حرف‌های آن‌ها را می‌شنیدیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ترجمه ساده دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: ترجمه گفتمان این دولت در متن آن نهفته است و هدف اصلی آن ایجاد وحدت و همدلی در میان نیروهای انقلاب است.

خادمی در ادامه گفت: قرار نبود که با شکل‌گیری دولت‌طبلی در دست بگیریم و  آنچنان که خودمان می‌پسندیم بر آن بکوبیم و دیگران را حذف کنیم و بگوییم تنها خودمان.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رمز توفیق آقای روحانی در این بود که از همه نیروها در کنار خود استفاده کرد و امروز به دلیل تفکر رئیس‌جمهور و خط مشی اعتدالی که دارد نباید دنبال مرزبندی‌های خاص باشیم.

خادمی تب سیاسی در استان را بالاتر از سایر نقاط کشور دانست و با مذموم دانستن این تب بالا اظهار کرد: مشکلات اقتصادی که در استان داریم همه ریشه در این موضوعات دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع جوانان اصلاح‌طلب تصریح کرد: اکنون مباحث اقتصادی اولویت نخست استان است و نباید به صرف این‌که فلانی مدیرکل شد و آن یکی مدیرکل نشد کل استان را به هم بریزیم.

بیشتر حرف سیاسی و عمرانی بزنیم تا طرح مباحث سیاسی

این مسئول، فقر و محرومیت و نبود و کمبود سرمایه‌گذاری را مشکلات اصلی استان دانست و گفت: نمی‌گویم از سیاست حرفی نزنیم اما می‌توان برای فرار از این وضعیت نامطلوب در استان، 70 درصد از حرف‌ها را به اقتصاد و عمران اختصاص داد و مابقی را برای کارها و حرف‌های سیاسی بگذاریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر چند که اعتقاد دارم بسیاری از این حرف‌ها اصلاً سیاسی نیست بلکه باید ریشه آن را در مسائل قومی و طایفه‌ای جست‌وجو کرد.

خادمی این تب را مربوط به مباحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ندانست و گفت: اگر استان توسعه پیدا کند همه از قبال آن منتفع خواهند شد و امروز شخصیت‌های بزرگی در استان به خصوص در جریان اصلاحات داریم که همه حرف آن‌ها این موضوعات نیست بلکه بیش از هر چیز به توسعه می‌اندیشند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد جدی از کسانی که می‌گویند تغییری در مدیریت‌های استان انجام نشده، تصریح کرد: چرا برخی افراد این‌گونه حرف می‌زنند و واقعیات را در نظر نمی‌گیرند.

وی در همین خصوص افزود: بروید و مطالعه کنید تا دریابید سرعت تغییرات در دولت اصلاحات بیشتر بود یا در دولت کنونی.

خادمی با ذکر نمونه‌هایی از شتاب بیشتر دولت کنونی در تغییر و اصلاح مدیریت‌ها تصریح کرد: چرا برخی در بیرون این‌گونه وانمود می‌کنند که دولت در اصلاح مدیریت‌ها گامی برنداشته است تا این‌گونه بلندگوی افرادی شویم که به دنبال موفقیت این تفکر و جریان نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: