« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۸
آقای احمدی نژاد آمادگی لازم را برای حضور در دادگاه دارد و این حضور تحقق خواهد یافت ، ایشان معتقد هستند همه در برابر قانون باید تمکین کنند و من نیز همچون سایر مردم عمل خواهم کرد چرا که برای خود شان و جایگاهی قائل نیستم

به گزارش آوای دنا،یک منبع نزدیک به محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان به صلح نیوز گفت: آقای احمدی نژاد بر اساس تاریخ  درج شده در برگه احضاریه در دادگاه حضور خواهد یافت و برای این مهم هیچ مشکلی ندارد.

این منبع نزدیک به رییس جمهور سابق کشورمان با اشاره به جوسازی های صورت گرفته پیرامون این دادگاه افزود: آقای احمدی نژاد خودش را از مردم می داند و همیشه برای مردم زندگی کرده است و از این پس هم بنا دارد مثل گذشته خودش را وقف ملت کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور سابق کشورمان همچون مردم عادی در موعد مقرر در دادگاه حضور خواهد یافت و دغدغه ای پیرامون این موضوع ندارد و فکر و ذهن خود را درگیر این مسائل نمی کند.
این منبع آگاه تصریح کرد: آقای احمدی نژاد آمادگی لازم را برای حضور در دادگاه دارد و این حضور تحقق خواهد یافت ، ایشان معتقد هستند همه در برابر قانون باید تمکین کنند و من نیز همچون سایر مردم عمل خواهم کرد چرا که برای خود شان و جایگاهی قائل نیستم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد گفته اند گردن من ازمو نازک تر است .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
1
تو مردی،شجاعی ،نترسی،محبوبی،بت شکنی،شاگرمکتب حسینی، باید هم بزرگوارانه رفتار کنی تا چهار سال دیگه لحظه ها را میشمارم
قاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
0
yasnews.fagig.com
سلام به وب من هم سر بزنید
یازهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
0
سلام. لطفا به این وبلاگ زیبا و اثرگذار سر بزنید.http://askdena.blogfa.com (از حاجی غلام محمد زارعی چه خبرا ؟)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: