« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
با توجه به نتایج آزمایش‌های ژنتیک؛
مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر همه جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده برروی بقایای پیکر‌های یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد پیکر‌های قابل تحویل به خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج به ۶۰ نفر خواهد رسید.

امینی افزود: با توجه به نتایج آزمایش‌های ژنتیک، بقایای پیکر همه مسافران یافت شده است.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ژنتیک آخرین مسافر هواپیما نیز تایید شد ادامه داد:پیکر سایر جانباختگان در روز‌های آینده برای تحویل به خانواده هایشان به پزشکی قانونی تحویل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت: از ابتدای آغاز عملیات جستجوی پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون هیچ جسد سالم و کاملی پیدا نشده است.

جهانبین از جست‌وجوی بسیاری از مناطق نزدیک به محل سقوط توسط امدادگران خبر داد و افزود: به زودی پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیرو‌های مردمی در ارتفاعات دنا مشغول ادامه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان هستند.

هواپیمای ATR تهران-یاسوج ۲۹ بهمن ماه ۹۶ در ارتفاعات دنا سقوط کرد و ۶۵ خدمه و مسافر این هواپیما جان خودرا از دست دادند و از آن روز تاکنون عملیات جستجوی پیکر جانباخته این سانحه ادامه یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: