« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
تعرض وبی حرمتی به آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی برخی افراد نابخرد و کوردل با احکام و قوانین سازگار نبوده و از قوه ی قضائیه و نیروی انتظامی می خواهیم در چارچوب قوانین و مقررات خود را موظف به حمایت قضائی از آمران و ناهیان بدانند

آوای دنا:با توجه به نامگذاری هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر جمعی از ضابطین و آمرین به معروف و ناهیان از منکر دهدشت  ضمن راهپیمایی به صورت دسته جمعی و شرکت در نماز جمعه با صدور بیانیه ای خواستار توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر شدند که متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله (ع)، اَشـهَدُ اَنَّكَ قَد اَقَمتَ الصَّلاةَ وَآتَيتَ الزَّكاة وَاَمَرتَ بـاُلمِعروف ِوَنَهَيتَ عـَنِ المُنكر

سلام و صلوات حق تعالی به روح مطهر سید و سالار شهیدان، بزرگ پرچمدار دانشگاه امر به معروف و نهی از منکر،امام احرار و آزادگان،قبله دردمندان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین سلام و صلوات بر اولاد و اصحاب با وفایش

محرم یادآور ایثار و فداکاری واز خود گذشتن تا به خدا رسیدن واحیاء ارزش های اسلامی است. محرم بهار حسینی و روح دوباره بخشیدن به امر به معروف و نهی از منکر است.

امروز ما نمازگزاران در سنگر نماز جمعه با امام خویش تجدید پیمان میکنیم و لبیک گویان به ندای حق طلبی حسینبن علی(ع) فریاد خود را سر میدهیم:

1- اهداف والا و مقدس امام راحل(ره) در تاسیس حکومت اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در اعتلای جمهوری اسلامی ایران وارزش های اسلامی بویژه در مورد امر به معروف ونهی از منکر و تاکید مراجع عظام خواست مردم سرافراز و شهید پرور بوده و از مسوولان نظام می خواهیم در این راه تمام سعی و توان خود را به کار گیرند.

2- دژخیمان اهریمن صفت و فرمانبران سفیر ابلیس برای خاموش کردن نور حق، هرگز دست از نیرنگ و فریب برنخواهند داشت. ما با بصیرت عاشورایی به پیروی از امام آزادگان جهان هرگز زیر بار ذلت و ستم نخواهیم رفت.

3-از علمای اعلام، ائمه محترم جمعه وجماعات و روحانیت دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی انتظار داریم برای تقویت نظارت همگانی، آموزش و ترویج تذکر لسانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

4- نخبگان و فرهیختگان با تکیه بر توان و بنیه علمی خویش با نهضت فراگیر، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همراه شده و نقش و وظیفه اساسی خود را ایفا نمایند.

5- دستگاههای اجرایی با حمایت از شوراهای امر به معروف ونهی از منکر زمینه فعالیت گسترده آنان را فراهم نموده و از شوراها میخواهیم با عزم وهمت عالی برای صیانت از ارزشهای دینی بکوشند.

6- نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رای ملت انتخاب شده اند به خواست و اراده مردم توجه کرده و از اجرایی نمودن اصل هشتم قانون اساسی اهتمام نمایند.

7- ما نمازگزاران نماز جمعه از مسوولان انتظار داریم برای گسترش انتقاد و نقد پذیری پیشگام بوده وبرای همگای شدن آن اقدام نمایند.

8- تعرض وبی حرمتی به آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی برخی افراد نابخرد و کوردل با احکام و قوانین سازگار نبوده و از قوه ی قضائیه و نیروی انتظامی می خواهیم در چارچوب قوانین و مقررات خود را موظف به حمایت قضائی از آمران و ناهیان بدانند.

9- ضمن تشکر از مواضع دولت جدید در مورد تاکید بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با دعوت از مردم اخلاق مدار به رعایت احکام شرع و قوانین از مسئولان اجرایی ،انتظامی و قضائی می خواهیم از سرزنش های دیگران نهراسیده و به وظایف خود عمل نمایند .

والسلام علی عباده الله الصالحین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: