« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
تعدادی از نمایندگان مجلس در جلسه امروز پارلمان درباره موضوع طرح سؤال از فرجی‌دانا وزیر علوم اقدام به جمع‌آوری امضا از وکلای ملت کردند و تاکنون بیش از ۵۰ نماینده این سؤال را امضا کرده‌اند

آوی دنا / طرح سوال از رضا فرجی دانا وزیر علوم در جلسه علنی امروز پارلمان توسط تعدادی از وکلای ملت پیگیری شد که تاکنون بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس این طرح را امضا کردند.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد طرح سوال از وزیر علوم به دلیل انتصابات اخیر وی در وزارت علوم است که جعفر میلی‌منفرد و جعفر توفیقی اخیرا توسط وزیر علوم در این وزارتخانه پست گرفتند در حالی که مجلس طی سه ماه گذشته زمانی که میلی‌منفرد به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به خانه ملت معرفی شد به او رای اعتماد ندادند و پس از انتصاب توفیقی به عنوان سرپرست این وزارتخانه و عملکرد نامطلوب وی، انتقادات و اعتراضات شدید خود را نسبت به توفیقی اعلام کردند.

در همین راستا گفته می شود بیش از 150 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواهان تجدید نظر در برخی  انتصابات جدید وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: