« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
ما فرزندان حضرت مولا ضمن دعوت از همه اقشار به حضور پرشور و با شکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از همه افراد و شخصیت ها تقاضا داریم تا از اظهارنظرهای نسنجیده پرهیز نمایند و بدانند که ملاک و معیار رهبری معظم انقلاب است

آوای دنا:بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر نمود که متن آن به شرح ذیل است:
خواب برگشتن آمریکا به این مملکت یک خواب پریشان و غیر قابل تعبیر است. « امام خامنه ای (مدظله العالی)»

سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است. تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانشجویان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی را ایفا کردند. هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود.

در 13آبان سال 58 دانشجویان پیرو خط امام، روح استکبار ستیزی واستقلال طلبی خود را با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به نمایش گذاشتند تا به برخی سیاستمداران ساده لوح داخلی گوشزد کنند که دشمن اصلی ایران اسلامی ،آمریکا وهم پیمانانش هستند. همان حادثه ای که موجب برملا شدن اسناد جاسوسي اعضاي گروهك هايي نظير نهضت آزادي، جبهه ملي، جنبش خلق مسلمان و... گردید ،كه با طراحي كودتا، غائله هاي مرزي، شايعه پراكني، منفي بافي و سياه نمايي، جنگ رواني و مطبوعاتي و القاي اختلاف ميان مسئولان به جنگ با نظام نوپاي اسلامي آمده بودند .

ولی دانشجویان  خط امام با پیروی مولا و مقتدای خود دست به کاری بزرگ و  تمام  جهان را از جاسوسی های امریکا در ایران و حتی در جهان مطلع ساختتد.

آنچه بر جنبش دانشجویی طی 34 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی ، سیاسی،اقتصادی و فرهنگی پایداری و مقاومت در قبال یکجانبه گری ها و زیاد خواهی های به رهبری شیطان بزرگ است ؛ چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس ، تثبیت کننده ارزش های انقلاب اسلامی بوده واین مقاومت امروز در چارچوب دیگری است.

و حال که چهره جاسوسی آمریکا بیش از گذشته علی الخصوص برای هم پیمانانش نمایان شده و علم مبارزه با آمریکا با تاسی از انقلاب اسلامی ایران به دست سایر کشورها افتاده اعلام می نماییم که ما فرزندان حضرت مولا ضمن دعوت از همه اقشار به حضور پرشور و با شکوه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از همه افراد و شخصیت ها تقاضا داریم تا از اظهارنظرهای نسنجیده پرهیز نمایند و بدانند که ملاک و معیار رهبری معظم انقلاب است.

بدینوسیله بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت  از تمامی  اساتید،دانشجویان،کارکنان و تمامی مردم عدالت خواه دعوت به عمل می آید تا برای تجدید پیمان باروح شهیدان دانشجو وآرمان انقلاب و امام راحل و رهبری معظم انقلاب باری دیگر با فریاد مرگ بر امریکا که ادامه دهنده شعار هیهات منالذاله و راه  امام حسین (ع)است  در مراسم یوم الله 13آبان شرکت کنیم تامستکبرین ودست نشانده های مغفول داخلیشان بدانند که بسیجیان مسلمان با حضور در راهپیمایی پر برکت 13آبان یک بار دیگر حربه های آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: