« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی
60 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در سال گذشته صاحب خانه شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه وفاق سبز علوی به خاطر  همکاری‌های گذشته، گفت: برنامه‌های مشترک سال گذشته این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی به نحو مطلوب انجام و تعهدات عملیاتی شد.



وی با اشاره به اینکه موسسه وفاق سبز علوی 275 میلیون تومان در قالب برنامه‌های متفاوت سال گذشته به مددجویان این نهاد کمک کرده است، افزود: با مشارکت این بنیاد خیریه 60 مددجوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 180 میلیون تومان صاحب‌خانه شدند. 

محبی اهداء 14 مورد جهیزیه بااعتبار 42 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات خیریه وفاق سبز علوی در سال گذشته نام برد و یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های سال گذشته این موسسه مشارکت در اعزام 45 مددجوی تحت حمایت به عتبات عالیات بااعتبار 53 میلیون تومان است.

وی در ادامه به اقدامات مشترک کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی اشاره کرد و گفت: مشارکت در ساخت 40 واحد مسکن مددجویی-که هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و سهم موسسه برای تکمیل واحدها باید پرداخت شود- اهداء 14 مورد جهیزیه ، مشارکت در اعزام 45 مددجو به عتبات عالیات و اهداء پنج هزار جلد کتاب از مهم‌ترین تعهدات این موسسه در سال جاری است.

سید علی‌محمد دانشی نماینده خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بنیاد خیریه با حمایت و اعتماد خیران توفیق خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه را دارد و تلاش می‌کند در حد توان یاریگر خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت باشد.

 دانشی بابیان اینکه سال 88، آغاز فعالیت‌ها و خدمات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یکی از استان‌های مستعد ولی محروم کشورمان است افزود: در این سال‌ها خدمات عمرانی، معیشتی و فرهنگی بسیاری ازجمله مشارکت در ساخت مسکن مددجویی، سفرهای زیارتی، اهداء جهیزیه و سایر موارد برای نیازمندان این استان انجام‌شده است.
وی در خصوص اجرایی شدن تعهدات امسال بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قول همکاری داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: