« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
فرهاد مجيدي کاپیتان تیم استقلال تهران از دنیای فوتبال خداحافظی نمود

به گزارش آوای دنا ،مجیدی در دقايق پاياني ديدار استقلال و مس کرمان تعويض و پس از تعويض در حالی که بازی ادامه داشت ، دور افتخار زد و از دنیای فوتبال خداحافظي کرد.

دور افتخار فرهاد مجیدی، بوسه بر پیراهن آبی خود و دویدن خبرنگاران و عکسان پشت سر او باعث جلب توجه تماشاگران حاضر و بینندگان تلویزیون گردیده است.

کاپیتان تیم استقلال در قسمتی از متن نامه خود در صفحه فیس بوک خطاب به هواداران استقلال نوشت:

از فردا دیگر بازیکن استقلال به شمار نمی‌آیم ولی همواره یکی از شما خواهم بود و برای قهرمانی استقلال دعا خواهم کرد. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد. چقدر سخت است پایان بردن این نامه، همین طور نام‌ها مقابل چشمانم رژه می‌رود، از تمام مربیانی که در این سال‌ها برایم زحمت کشیدند، از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای فتح ا…زاده و دیگر مدیران گذشته، کارشناسان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، اهالی رسانه، دوستان، خانواده خصوصا پدر و مادر عزیزم و تک تک آن هوادارانی که در این سال‌ها همراهی‌ام کردند، کمال سپاسگزاری و قدردانی را دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: