« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۹
آوای دنا-احمدعلی کریمی زاده:در زمانی که دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی شمشیر را برای از بین بردن اعتقادات مردمان ما از رو بسته اند .و با ایجاد هجمه های سنگین تحریم ها و تهاجمات فرهنگی قلب و مغز جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته اند .و کمترین کار فرهنگی در مقابله با جنگ نرم و فضاهای سایبری دشمنان صورت گرفته است دیگر اوج بی سلیقگی است که مساجد ما که به فرموده حضرت امام (ره) باید مکان تحولات سیاسی اجتماعی باشد در ید اختیار کسانی است که برای ساخت آن مبلغی را وقف و یا از مردم اخذ کرده اند باشد. این مدیریت غلط که باعث شده عده ای سالها درهیئت امنا باشند ،با افکار جمود و خشک و به دور از آشنایی با تحولات روز و ذوق فرهنگی هنری و همیشه سازشان با هر برنامه فرهنگی مخالف است و اگر هم موافق شد با هزار و یک اما و اگر و شرط و قرار تا کی ادامه دارد؟ نمی دانم این چه وقف و گذشتی است که به واسطه آن باید سالها برمسند نشست و  جلو فعالیت جوانان را سد کرد. در استان ما(کهگیلویه و بویراحمد) از این قبیل رویکردها کم نیست و درد دلها بسیار است و توجه مسئولی معطوف این مهم نمی شود چون نمی دانند ریشه را دارند می سوزانند . کار فرهنگی باید از مسجد شروع شود .مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر جای خواندن نماز و برگزاری مراسم فاتحه است و بس جز در برخی از آنان . متاسفانه نه استانداران و فرماندارن توجه می کنند و نه اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی،لطفا درانتخاب هیئت امنا به گونه ای شایسته تر و با برگزاری انتخابات درون مسجدی اجازه دهید جوانترهای دارای ذوق فرهنگی و هنری هم زمام امور را در دست گیرند . آنان هم که در پی کسب اجر معنوی مسئول باشند  معتمدین مردم و پا به سن گذاشته ها که دارای حسن شهرتند در قسمت نذورات و اعانات و کمک های مردمی و حفظ فضای مسجدکوشا باشند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
4
باتشكر از اين حساسيت .انصافا بچه من را اگر بكشند مسجد نمي رود چون از اين رفتارها ديد و مي گويد مسجد جاي پيرمردهاست
بی هنر
|
United States
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
3
گل گفتی برادر .احسنت بر قلم توانا و حس دین مداری شما .خادمان مسجد از این گروه بدتر.انگار کارستان کردند .مردم بیمارستان هدیه بی نام و نشان .همه ضعف از تبلیغات اسلامی ها و اوقاف است
مورسيتي
|
United States
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
0
0
دقيقا درست است به خصوص مسجد صاحب الزمان لنده .معلوم نيست كي انتخابشون كرده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: