« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
در 9 ماهه سال جاری محقق شد؛
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 34 طرح اشتغال با اعتبار 504 میلیون تومان با استفاده از تسهیلات بانک تجارت استان برای مددجویان این نهاد در 9 ماهه سال جاری اجرا کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: 72 طرح با اعتبار یک میلیارد و200 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری به بانک تجارت ارسال شد.


وی به اجرای 34 طرح اشتغال با اعتبار 504 میلیون تومان از منابع بانک تجارت برای مددجویان در 9 ماهه سال جاری اشاره و بیان کرد: از مجموع طرح های فرستاده شده به بانک تجارت 38 طرح با اعتبار 696 میلیون تومان پشت نوبت دریافت تسهیلات این بانک است.
محبی افزود: این نهاد در بخش های مختلف به مددجویان خدمت رسانی می کند و در این زمینه نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی به خصوص بانکهای عامل در بخش ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری دو میلیارد و 750 میلیون تومان به بانک تجارت ابلاغ شده که در این زمینه 213 پرونده مددجویی جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد، گفت: در این خصوص 74 طرح با اعتبار یک میلیارد و 38 میلیون تومان باقی مانده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع به مددجویان، خواهان همکاری بانک تجارت درخصوص ارائه تسهیلات باقی مانده به مددجویان شد.

محسن ده محسنی مدیر امور شعب بانک تجارت استان، با تقدیر از تعامل کمیته امداد با دیگر دستگاه و به خصوص بانکهای عامل، گفت: از همراهی با کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف این نهاد افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه باید همه با هم تلاش کنیم تا  فقر و محرومیت را از چهره استان رفع کنیم، درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده های باقی مانده مددجویان قول همکاری داد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: