« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۸
آوای دنا-احمدعلي كريمي زاده:خدارا صد هزار بار شاكريم كه رئيس جمهور را شوراي شهر لنده انتخاب نمی كند .با اين رويه كه اين شورا دارد و هيچ كدام با ديگري هماهنگ نمي شود كه شهردار انتخاب كنند .خدامي داند تكليف كشور را چه مي شد. اگر نطق انتخاباتي بود القابي چون مدير و مدبر كسي كه به دور از قوميت گرايي است ،شايسته سالاري محض، بدون در نظر گرفتن خط و مشي خاص، از حد اقل هاي محاسن اين عزيزان بود كه همه خوانديم و شنيديم ولي متاسفانه در ابتداي راه مي بينيم كه از همین اول ،كار با تكذيب گفته هايشان آغاز شد . خدا آخر و عاقبت كار را به خير كند يا شنيده هاي محافل دروغ باشد و كانديداي معرفي شده را منتخب مردم حمايت يا كانديد نكرده باشند ،كاش در انتخاب شهردار اولويت با مديريت باشد ،كسي باشد كه حد اقل سابقه اداره تشكل اداري داشته باشد . شهرداري جاي آزمايش و خطا نيست آنجا مديربا سابقه مي خواهد كه در بين كانديداي معرفي شده كمتر به چشم مي خورد و همه اش يا فاميلي است يا خطي و باندي اميد مي رود كه نقل محافل دروغي بيش نباشد تا مردم به صداقت كلام منتخبان خود ايمان داشته باشند و اميدوار كه بالاخره شهرمان را ساماني بخشيده مي شود .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ما و شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
جناب کریمی شما دقیقا درست فرمودید بنابراین باید با دقت تمام و با حوصله نسبا به انتخاب شهردار عمل کرد و نباید دچار شتابزدگی شد از انطرف فرمودید شهردار باید سابقه مدیریت داشته باشد بله این هم درسته اما مدیریتی پویا و علمی و نه مدیریتی که محصول کلک و دوز و چانه زنی سیاسی باشد ضمنا مدیرانی که سیاسی نباشند و مورد احترام و تکریم مردم باشند نه مدیرانی که مورد لعن و نفرین مردم هستند.
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
شهردار باید همسو با دولت باشد
شهردار باید همسو با دولت باشد
شهردار باید همسو با دولت باشد
شهردار باید همسو با دولت باشد
شهردار باید همسو با دولت باشد
شهر ندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
شهردار باید جوان و دارای مدرک مرتبط باشد.
شهردار نباید از مدیران فعلی لنده باشد
شهردار نباید اهل معامله باشد
شهردار باید صبر و حوصله و متنانت داشته باشد
شهردار نباید زیر اب زنی کند
شهردار باید فراجناحی باشد
شهردار نباید وامدار خط و باند و نماینده باشد
بوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
اصلا شهردار باشه یا نباشه چه فرقی به حال لنده داره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: