« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
نمي توان و نبايد تلاش شهرداران و شوراهاي ادوار گذشته را ناديده گرفت بلكه بايد تلاشمان بيش از آنكه معطوف تخريب ديگران باشد به سوي پيشرفت و اعتلاي شهرمان سوق داده شود و از تجربه هاي آنان نيز بهره مند شويم

آوای دنا-احمدعلي كريمي زاده:پس از بحث هاي داغ محافل عمومي چون :دولت روحاني اقتصاد را چه مي كند .؟وضعيت سوريه چه شد ؟ دربي قرمز و آبي چه مي شود ؟

بحث شهر دار شهر ما كيست؟از مهترين موضوعات گفتمان مردمي است.

از انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاها تقريبا 3 ماه مي گذرد ولي هنوز وفاق جمعي براي انتخاب شهردار حاصل نشده است . هر كدام از اعضاي شوراي اسلامي را كه مي بينيم از انتخاب شايسته ترين مي گويد ولي شايسته ترين را آنان با چه معياري مي سنجند را ، نمي دانيم .

ولی اميدواريم معيار آنان وابستگي هاي قومي نباشد كه باز هم به جاي يك گام به جلو دو گام به عقب برگردیم.

بنابراین نمي توان و نبايد تلاش شهرداران و شوراهاي ادوار گذشته را ناديده گرفت بلكه بايد تلاشمان بيش از آنكه معطوف تخريب ديگران باشد به سوي پيشرفت و اعتلاي شهرمان سوق داده شود و از تجربه هاي آنان نيز بهره مند شويم .

تجربه نشان داده كه هر بار قوميت حاكم شد پيشرفت راكد شده است .قطعا در اقوام نزديك هر يك از اعضاي شورا شايستگاني هم هستند كه بتوانند از پس اين مهم برآيند ولي اميد مي رود با انصاف و اعتدال شهردار آينده ديارمان ،اول، مردم مدار و باحسن اخلاق و دوم، بتواند رفاه عمومي و تندرستي اجتماعي و زيبايي شهر را به بهترين شكل ممكن سامان بخشد،انتخاب شود حتي اگر او كانديد مورد حمايت مان نباشد مهم خدمت است و نام نيك بر جاي نهادن است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
0
1
شورای شهر لنده در معرض جدی ترین آزمون
ایا این افراد روسفید از این آزمون بیرون خواهد امد و یا با انتخابی خلاف اراده و میل اکثریت مردم ..........روسیاه بیرون خواهد آمد.
باید منتظر ماند و دید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: