« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۸
من به هیچ‌وجه عضو فراکسیون رهروان نیستم،به خود آقای جلالی هم عرض کردم که این چه فراکسیون منتسب به اصولگرایی است که از هر طیف و سلیقه‌ای در آن حضور دارند

آوای دنا/حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس در یاسوج اظهار کرد: در مجلس هفتم و هشتم شاهد انسجام خوبی میان جریان اصولگرا بودیم که در مجلس نهم برخی این اتحاد را به هم زدند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریان اصولگرا چه در مجلس و چه در بیرون از آن باید به عنوان جریان اصیل مدافع نظام و انقلاب همواره پیوستگی و همبستگی خود را حفظ کند.

این نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به هیچ‌وجه عضو فراکسیون رهروان نیستم، تصریح کرد: به خود آقای جلالی هم عرض کردم که این چه فراکسیون منتسب به اصولگرایی است که از هر طیف و سلیقه‌ای در آن حضور دارند.

حجت‌الاسلام بزرگواری به نحوه حضور خود در فراکسیون رهروان ولایت در ابتدای شکل‌گیری این مجلس اشاره کرد و گفت: در یکی دو جلسه آن‌ها شرکت کردم و به آقای لاریجانی هم رأی دادم اما عضو این فراکسیون نیستم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی حضور اصولگرایان معتقد به جریان، برخی بی‌تفاوت‌ها و البته تعدادی از اصلاح‌طلبان را شاکله فراکسیون رهروان دانست و گفت: نباید جریان اصولگرا که از ابتدای پیروزی انقلاب به صورت تشکیلاتی در عرصه حضور داشته امروز در مجلس با تشکیلاتی مواجه باشد که تنها برای رأی دادن به افراد شکل گیرد و وظایف دیگر را فراموش کند.

بزرگواری دودستگی و انشقاقی را که برخی در میان جریان اصولگرای مجلس ایجاد کرده‌اند، نامطلوب دانست و گفت: اگر دودستگی ادامه داشته باشد خروجی خوبی در تصمیمات خود نخواهیم داشت و این به ضرر همه تمام می‌شود.

وی ادامه داد: از بزرگان اصولگرا در مجلس از جمله آقای حداد می‌خواهیم که با همفکری اصولگرایان فراکسیون رهروان زمینه را برای اتحاد جریان اصولگرایی در مجلس فراهم کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
چاروسا
|
United States
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
2
گروه چماقداران بی منطق عضو میپذیرد
چاروسا
|
United States
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
2
حیف نیست امثال تو جز گروه رهروان باشی تویی که نمیدانی کجا وچه وقت لب به سخن بگشایی.تو که با ان گفتارت شخصییت ما را زیر سوال بردی
به نظرم قراره گروه چماقداران ..... را در مجلس تشکیل بدی
روانگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
2
0
واقعا درود بر شما این یک موضعگیری شما عالی هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: