« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
بهمئی
پیام تبریک صديقي فر بخشدار مركزي بهمئي به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و همچنين موفقيت جوانان شهرستان بهمئي در كنكور سراسري 1396
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پیام صديقي فر بخشدار مركزي بهمئي به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است:

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، و موفقيت هاي چشمگير فرزندان اين مرز و بوم در كنكور سراسري 1396 ، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان شریف و متعهد مجموعه بزرگ فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بهمئي و بخش مركزي بهمئي ممبي  اساتید، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام دارم.

همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می دارم، امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی ، بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم.

در پیام صديقي فر بخشدار مركزي بهمئي به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم آمده است:

السلام عليک يا ثارالله
محرم می آيد تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بيداد را در جهان هستی طنين افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون نااميدی در برابر زورگويان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را خنثی نمايد و شعار "هيهات منا الذله" را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسينی را در فرازين نطقه جهان به اهتزاز در می آورد.
حلول ماه محرم، ماه عزای حسينی، ماه پيروزی خون بر شمشير، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (سلام الله علیها)، ماه شهادت امام حسين (علیه السلام) و ياران باوفايش را به همه مسلمانان جهان به ويژه به ساحت منجی عالم بشريت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، و مردم شريف استان كهگيلويه و بويراحمد و شهرستان بهمئي و بخش مركزي بهمئي ممبي  تسليت می گويم.


صديقي فر
بخشدار مركزي بهمئي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: