« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
در ماه مبارک رمضان محقق شد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در مصاحبه تلویزیونی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد از افزایش کمک های مردمی و خیران در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی در این مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه کمک های یاد شده در قالب های نقدی وکالایی بوده است، گفت: در ایام ماه پر فیض رمضان کمیته امداد فعالیت های گسترده ای با هدف جذب منابع مالی مورد نیاز خانواده های تحت حمایت و اجرای برنامه های مناسبتی این ماه انجام داده است.

وی تصریح کرد: تامین مواد غذایی، جمع آوری کمک های نقدی و کالایی خیران، اطعام و افطاری نیازمندان، زمینه سازی لازم به منظور جذب حامیان جدید برای ایتام و محسنین، سرکشی خیران از خانواده های تحت حمایت و جمع آوری کفارات و فطریه مردم از عمده ترین فعالیت های امداد در ماه مبارک رمضان بوده است.

محبی با اشاره به اینکه ۱۲ شبکه نیکوکاری در مساجد استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در سال جاری مبلغ، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال توسط این شبکه ها جمع آوری و برای کمک به نیازمندان همان محلات توزیع شد.

وی با یادآوری توزیع سبد کالا در بین نیازمندان، ادامه داد: ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت در برنامه های اطعام و افطاری امسال شرکت کردند که این افراد با وساطت امداد از کمک های مستقیم و غیر مستقیم حامیان و خیران برخوردار شدند.
محبی افزود: امیدواریم با مشارکت مطلوب خیران در طول سال زمینه خدمت رسانی موثر و هدفمند به جامعه هدف این نهاد فراهم شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: