« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
رئیس امور آموزش‌وپرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور:
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیش از یک سال از برگزاری امتحانات نهایی خرداد 95 دانش‌آموزان می‌گذرد اما هنوز مطالبات مربوط به حق‌الزحمه امتحانات نهایی این سال به معلمان پرداخت نشده است.

امتحانات نهایی سال 96 نیز در حال برگزاری است و عدم پرداخت مطالبات مربوطه به حق‌الزحمه امتحانات نهایی سال 95، حوزه‌های امتحانی و تصحیح را با مشکل عدم استقبال نیروی انسانی مواجه کرده است.

در همین رابطه علی الهیار ترکمن رئیس امور آموزش‌وپرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پرداخت باقیمانده مطالبات فرهنگیان به ویژه حق الزحمه امتحانات نهایی اظهار کرد: در خرداد ماه با تخصیص‌های صورت گرفته حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تمام مطالبات فرهنگیان پرداخت شده و دو قلم باقیمانده که یکی از‌ آنها مربوط به مطالبات حق‌التدریس معلمان شاغل است که 50 درصد آن تسویه شده و 50 درصد باقی‌مانده است.

رئیس امور آموزش‌وپرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: از آنجایی که پرداخت حق الزحمه امتحانات نهایی ضروری بوده و اولویت بیشتری دارد با تخصیص اعتبار آن را در خرداد ماه پرداخت می‌کنیم.

الهیار بیان کرد: برای 50 درصد باقیمانده مطالبات مربوط به حق التدریس معلمان شاغل در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مشخص شود چه زمانی می‌توانیم آن را پرداخت کنیم چرا که کار ما وابسته به خزانه است و باید خزانه به لحاظ نقدینگی اعلام آمادگی کند تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم.

الهیار عنوان کرد: در سه هفته گذشته سه هزارو 400 میلیارد تومان پول بابت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 تأمین اعتبار و به صورت یکجا پرداخت شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
دروغ تا کی ، تا کی فقط خوراک رسانه ها رو باید با دروغ تهیه کنید کجا 50 درصد رو پرداخت نموده اید 3 ماه از 9 ماه تحصیلی میشه 50 درصد ؟؟؟ گدا خونه باز کردیدشما اصلا اهمیت نداره براتون پرداخت حقوق معلمی که بخاطر نیاز حاضر شده سر کلاس اضافه تدریس کنه اصلا معنی نیاز رو درک نمیکنید فقط وعده سرخرمن دادن شد کار شما.
خادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
اضافه کار ۶ ماه _حق الزحمه امتحانات ۴ دوره قبل_ کارورزی و کارآموزی سال گذشته ۰۰۰۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
آقای علی الهیارترکمن چرا حق الزحمه امتحانات را پرداخت می کنیدو حق التدریس شاغلین که 9 ماهش را پرداخت نمی کنید.جنابعالی عاشق چشم وابروی معلمان نیست بلکه چون اعتبارموردنیاز حق الزحمه امتحانات کمتر وبسیار ناچیز می باشدرا پرداخت می کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
آخه دروغ بس است شما اگر می توانید 9ماه حق التدریس مانده را پرداخت کنید وبعدبه سراغ حق الزحمه امتحانات بروید.ضمنا چرابایستی حق مانده که انرا شمامطالبات می نمایندبایستی رسانه ای شودماتاکنون نشینده ایم که مطالبات شرکت نفت ویابانک هاوسایرادارات رسانه ای شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: